Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Web Gallerie Creator FREEWARE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Web Gallerie Creator FREEWARE

    Web Picture Creator 1.30 FREEWARE
    create image galleries

    Web Picture Creator allows you to create photo albums that can be published on the web as thumbnail galleries. It offers customizable HTML output that you can edit to match your site design, and also save the design as a template, so it can be applied to other galleries. You can add titles and descriptions to each image, specify the thumbnail size and output quality as well as several general layout details and more. It can generate all the pages and HTML code, or optionally only create thumbnails of your images. Web Picture Creator is easy enough to be used by a beginner, but also offers enough flexibility to accomodate specific needs.

    Download here:


    Veel plezier ermee,

    Geert
    Canon 350D

  • #2
    thaankx, dat ziet er niet slecht uit.

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      'k heb het daarjuist eens geprobeerd en het werkt goed hoor. eenvoudig in gebruik, maar met mooie resultaten. en dat allemaal gratis voor niks.

      Comment


      • #4
        Kan er nie aan uit.
        Kan er mij soms iemand een woordeke uitleg geven ?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          yeps werkt uitstekend..... 'k heb er mijn sanicole eens opnieuw mee gedaan....

          http://users.pandora.be/stardust1/sanicole/


          nu me nog eens bezig houden met een eigen template, maar voor de voor niks, ge kunt niet sukkelen......
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Hoi Marc,

            is nochtans redelijk eenvoudig.

            Eerst rechts onderaan klikken (tab image and thumbnail settings) "ADD IMAGE".

            Daarna in de bovenste balk (niet de tabs) klikken op actions.
            Klik dan op "create web album".
            Zo simpel is het.

            Achteraf kan je dan nog spelen met de kleur van de background, tekst, enz...

            Groeten,

            Geert

            P.S. ik ben niet de auteur van de software (maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel).
            Canon 350D

            Comment


            • #7
              OK bedankt, het werkt.
              Maar hoe krijg ik dit nu op mijn webspace ?
              ( Stomme vraag waarschijnlijk )

              Ik heb WS-FTP op mijn PC staan en ik plaats mbv dat programma gewoon wat fotootjes op mijn webspace, zodat ik ze op BD kan tonen.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Ik gebruik Jalbum hiervoor.... is dat zoveel minder dan?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Marc
                  OK bedankt, het werkt.
                  Maar hoe krijg ik dit nu op mijn webspace ?
                  ( Stomme vraag waarschijnlijk )

                  Ik heb WS-FTP op mijn PC staan en ik plaats mbv dat programma gewoon wat fotootjes op mijn webspace, zodat ik ze op BD kan tonen.
                  webspace aanvragen of beschikbaar maken bij je provider. en dan via ws-ftp of ander programma uploaden op die webspace.... bij welke provider zit je ?

                  als je al gewone foto'tjes op je webspace zet, dan moet je nu gewoon de volledige directory en de subdirs die web picture creator aangemaakt heeft uploaden op je webspace.
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    ik ook liever JAlbum !!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jdm
                      Originally posted by Marc
                      OK bedankt, het werkt.
                      Maar hoe krijg ik dit nu op mijn webspace ?
                      ( Stomme vraag waarschijnlijk )

                      Ik heb WS-FTP op mijn PC staan en ik plaats mbv dat programma gewoon wat fotootjes op mijn webspace, zodat ik ze op BD kan tonen.
                      webspace aanvragen of beschikbaar maken bij je provider. en dan via ws-ftp of ander programma uploaden op die webspace.... bij welke provider zit je ?

                      als je al gewone foto'tjes op je webspace zet, dan moet je nu gewoon de volledige directory en de subdirs die web picture creator aangemaakt heeft uploaden op je webspace.
                      Ok, bedankt, zal het morgen eens proberen, heb een zware dag gehad -b gaa eens vroeg in mijnen tram kruipen !
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Phille
                        ik ook liever JAlbum !!!
                        ik ben kende die jalbum ook niet, ben er ook eens gaan naar kijken, en dit heeft blijkbaar ook zijn charmes, vooral omdat ge commentaar bij de foto's kunt bijzetten.... maar 'k heb den in druk dat ge met picture creator er een meer persoonlijke touch kunt aan geven
                        maar die jalbum stelt u direct in de mogelijkheid om ook alles up te loaden.... alle, ze hebben beide hun voordelen, in gebruiksgemak is de jalbum in ieder geval superieur


                        alle, ja, wat foto's gaan trekken dat ik wat albums kan maken en dat ik ze beide eens deftig kan uittesten
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment

                        Working...
                        X