Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke cursus?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke cursus?

    Ik lees sinds korst mee onder de naam van mijn man, ubo. Hij maakt meestal de foto's en ik ben er vaak mee aan het vogelen voor uitnodigingskaartjes en dat soort dingen. De fotokoorts heeft mij ook te pakken

    Ik ken de basisbeginselen van photoshop elements en de mensen waarvoor ik het doe zijn tevreden maar ik doe alles volgens mij heel omslachtig en het wordt bij lange na niet zo mooi hoe het hier allemaal staat. Dingen uitknippen lukt prima maar wordt vaak de rand niet mooi. Wil nu 2 mensen uitknippen en voor een andere achtergrond plakken maar het wordt gewoon te "hard". Nou was ik eigenlijk nieuwschierig, heeft iedereen het zich zelf hier aangeleerd of hebben de meeste een cursus gevolgd? En welke cursus hebben jullie dan gevolgd. Ik wilde dat ook gaan doen maar er worden er zoveel aangeboden dat ik moeilijk vind om de juiste te kiezen

    alvast bedankt

    groetjes Helene (vrouw van )
    Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

    http://ubovdburg.zenfolio.com/

  • #2
    Re: welke cursus?

    Hallo,

    PCVO geeft degelijke PS cursussen, toch tenminste in onze streek (Eeklo-Assenede). Er zijn 5 modules van 6 maand.

    Groetjes
    Arnold
    Een beginnend amateurke met een D70.

    Comment


    • #3
      Re: welke cursus?

      de cursus van het CVO zijn wel goed , heb ze allemaal gevolgd van adobe

      groetjes
      dieselke

      Comment


      • #4
        Re: welke cursus?

        Oorspronkelijk geplaatst door ubo Bekijk bericht
        hij maakt meestal de foto's en ik ben er vaak mee aan het vogelen
        :d:d:d
        Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

        Comment


        • #5
          Re: welke cursus?

          http://www.pcvo.be/ in Eeklo en Assenede ook heel goed hoor. Hangt er natuurlijk van af uit welke streek je komt .

          Comment

          Working...
          X