Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie helpt me een vliegtuigregistratienummer verduidelijken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wie helpt me een vliegtuigregistratienummer verduidelijken

ik heb enkele dagen geleden boven Nieuwpoort de A380 gespot.
    maar wat ik ook probeer met de foto, ik kan het nummer op de vleugel niet leesbaar maken.
    'k Heb hieronder een impressie bijgevoegd.
    (Ik heb het originele RAW-bestand ook nog)
    Kan iemand méér dan ik kan??

Helluuup

Dré

http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=92387
    De foto is achter een link geplaatst omdat ie niet voldoet aan de forumregels (max 900 pixels horizontaal en vertikaal, max 400 KB).
    Last edited by Laurens; 15 maart 2009, 14:04.

Re: wie helpt me een vliegtuigregistratienummer verduidelijken

De afbeelding achter het linkje is te klein om de gevraagde info er uit te halen.
    BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
      De afbeelding achter het linkje is te klein om de gevraagde info er uit te halen.
      ook niet als ik je de RAW bezorg?

Comment

Hey juppekes

Zo eentje heb ik nog niet gespot

Als je een beetje Engels kent kan je misschien iets terug vinden op deze site

Our renowned Emirates A380s feature Private Suites and Shower Spas in First Class, an Onboard Lounge and the best inflight entertainment in every cabin.

Zoveel hebben ze er nu ook nog niet
        Last edited by Mriya; 16 maart 2009, 07:45.
        Bootjes

Comment

Volgens mij moet dat de Londen Heathrow - Dubai vlucht zijn. Denk dat dat de enige vlucht is die hier in de buurt komt. vlucht EK001 als hij richting london vloog , of EK002 als ie van london kwam.

Comment

Hey juppekes
            Zo eentje heb ik nog niet gespot
            Als je een beetje Engels kent kan je misschien iets terug vinden op deze site
            http://www.emirates.com/english/flyi...ates_a380.aspx
            Zoveel hebben ze er nu ook nog niet
            Oorspronkelijk geplaatst door powershotG10 Bekijk bericht
            Volgens mij moet dat de Londen Heathrow - Dubai vlucht zijn. Denk dat dat de enige vlucht is die hier in de buurt komt. vlucht EK001 als hij richting london vloog , of EK002 als ie van london kwam.
            Vriendelijk dat jullie zo behulpzaam zijn hoor, maar de registratienummers van de vier toestellen kén ik ook.
            Ik wil alléén weten welk reg.nr. deze A380 draagt.
            de nummers vertel ik voorlopig niet, kwestie van de helper niet te beďnvloeden.

Dré
            Last edited by dréten; 17 maart 2009, 12:44. Reden: vervolledigd

Comment

Hey,

Ik ben 10 jaar luchtverkeersleider geweest (tot ongeveer een jaar geleden). Als je me het exacte tijdstip en datum kan bezorgen, wil ik wel eens mijn ex-collega's contacteren en zien of ze het vluchtplan nog kunnen terugvinden...

Roeland
              www.135mm.be
              @135mm_leuven
              info@135mm.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
                Hey,

Ik ben 10 jaar luchtverkeersleider geweest (tot ongeveer een jaar geleden). Als je me het exacte tijdstip en datum kan bezorgen, wil ik wel eens mijn ex-collega's contacteren en zien of ze het vluchtplan nog kunnen terugvinden...

Roeland
                hierbij, Roeland:
                tijdstip was: 11maart09 16:27h
                terwijl ik nu toch een kenner bij de hand heb...mag ik je nog even een vraagje stellen??
                zijn er op één of andere wijze corridorplannen te bekomen met daarop de in- en outbounds van luchthavens in onze streken? (en méér specifiek dan: oostende, zaventem, LHR enz..)
                jij weet misschien de weg

Dré

Comment

Dré,

Met de registratie kan ik je voorlopig niet helpen, de archieven gaan volgens mijn "contactpersoon" niet ver genoeg terug (hoewel ik hieraan twijfel, dus misschien kom ik er nog wel achter). Snel gekeken op Airliners.net vind ik de A6-EDA, maar echt uitsluitsel geeft dit niet...

Wat betreft de aanvliegroutes: ik kan je die wel bezorgen (van alle Belgische luchthavens). Volgens mij staan ze ook ergens gewoon op internet, maar vraag me niet waar, mijn kennis kwam niet van internet ;-) Kijk in ieder geval eens rond op de website www.belgocontrol.be als je die nog niet moest kennen...

Stuur me even een mailtje dan vergeet ik je zeker niet ;-)
                  www.135mm.be
                  @135mm_leuven
                  info@135mm.be

Comment

Kan de originele RAW foto hier niet even gepost worden? dan kunnen we eens verder zien of we daar meer uit kunnen opmaken.
                    Mijn foto's
                    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Emirates/ Airbus A380-861 A6-EDC

mvg
                      Antoine
                      Last edited by antoine200; 16 maart 2009, 15:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                        Kan de originele RAW foto hier niet even gepost worden? dan kunnen we eens verder zien of we daar meer uit kunnen opmaken.
                        met plezier, doch dan graag eens kort uitleggen hoe ik dat doe op dit forum.
                        (Is namelijk 6.5Mb groot)

Dré

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Hoe staaf je je bewering, Antoine.
                          of heb je gegokt?
                          Je hebt mathematisch natuurlijk wel 25% kans dat je juist bent.

Dré

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                            Hoe staaf je je bewering, Antoine.
                            of heb je gegokt?
                            Je hebt mathematisch natuurlijk wel 25% kans dat je juist bent.

Dré
                            Ik gok nooit.

Een beetje spelen met wat software en vervolgens even controleren bij de echte spotters.

mvg
                            Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                              Ik gok nooit.

Een beetje spelen met wat software en vervolgens even controleren bij de echte spotters.

mvg
                              Antoine
                              Als je me nu nog laat meegenieten van het visuele resultaat van je softwarespelletje...
                              En als je me nu ook nog even vertelt hoe je het deed...
                              Maw: ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die me kan/wil uitleggen, of- en hoe ik de zwarte vlekjes kan leesbaar maken zonder een lijstje registratienummers erbij te moeten halen om nadien te interpreteren.
                              Want zoals ik eerder al zei: ik ken zelf óók wel de vier regs. van de A380´s van Emirates.
                              Maar, stel je even voor dat ik op zoek was geweest naar het reg. op de vleugel van een B737-400 zonder herkenningspunten op zijn buik
                              Ik zou dus eigenlijk in de toekomst "mijn plan willen kunnen trekken", snap je.

Dré
                              Last edited by dréten; 17 maart 2009, 12:51.

Comment

Working...
                              X