Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraag!!!!

    Hallo iedereen;

    mijn vriendin maakt heel graag foto reportages van onze foto's..;ze maakt er telkens een collage van en gebruikt dan verschillende achtergronden...bv Voor trouwfoto's zijn er specifieke achtergronden enz... Nu is mijn vraag zijn er nog zo'n links die mijn gratis kan downloaden met verschillende achtergronden om te gebruiken.

    Het programma dat ze nu gebruikt zat gratis bij onze HP-printer.

    Alvast bedankt

    Mvg Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: vraag!!!!

    Van Vraagje??? naar Vraag!!!!, je gaat er al op vooruit...

    Comment


    • #3
      Re: vraag!!!!

      Toon eens een voorbeeld van wat je juist zoekt!
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: vraag!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Van Vraagje??? naar Vraag!!!!, je gaat er al op vooruit...
        sorry maar wist niet goed wat invullen op onderwerp!!
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: vraag!!!!

          ik zou eens kijken op microstocksites (linkje in mijn sig). daar kun je vrij goedkoop redelijk achtergrond kopen.

          Ook hebben die sites dikwijls freebies, maar dan moet je wat gelik hebben dat er iets fatsoenlijks bij zit.

          grootste gratis site is stock.xchng, maar ook hier weer moet je geluk hebben dat er iets bruikbaars tussen zit. Ook op deviantart staan er dikwijls bruikbare dingen die je voor non-commercial use mag gebruiken.

          Tenslotte zou je nog op flickr en consoorten kunnen speuren en dan aan de maker vragen of je die foto mag gebruiken. Meestal als het voor persoonlijk gebruik is staan ze dat wel toe.
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment

          Working...
          X