Ik heb een aantal foto's die ik van een kader wil voorzien.
Daarvoor wil ik een batch aanleggen in PS3 zodat ik straks de hele reeks kan voorzien van hetzelfde kader.
Ik werk met een aantal foto's waarvan de imagesize kan afwijken.
Dus ik maak eerst een batch om de foto's 1500 x 1000 te maken.
Dat zijn alle foto's 1 maat.
Vervolgens open ik 1 foto en begin op te nemen.
Ik maak mijn kader met een stroke, mijn naam etc.
Vervolgens opslaan en het opnemen beeindingen.
Daarna ga ik naar File/batch en begin met uitvoeren van de aktie/batch die ik eerder aangemaakt heb.
Om een of andere reden lukt het niet omdat ik de foto's ineens 1/4 van de foto zijn en de rest is wit??? Of hij zeg dat hij aktie stroke niet uit kan voeren?
Als ik bijv een aktie/batch maak voor verscherpen of curves, dan is er geen probleem en werkt het perfect.
Alleen voor een kader om de foto heen met naamsvermelding, doe ik toch iets fout?
Weet iemand wat ik fout doe?
Alvast bedankt alvast. Jullie zouden me enorm helpen hiermee!
Daarvoor wil ik een batch aanleggen in PS3 zodat ik straks de hele reeks kan voorzien van hetzelfde kader.
Ik werk met een aantal foto's waarvan de imagesize kan afwijken.
Dus ik maak eerst een batch om de foto's 1500 x 1000 te maken.
Dat zijn alle foto's 1 maat.
Vervolgens open ik 1 foto en begin op te nemen.
Ik maak mijn kader met een stroke, mijn naam etc.
Vervolgens opslaan en het opnemen beeindingen.
Daarna ga ik naar File/batch en begin met uitvoeren van de aktie/batch die ik eerder aangemaakt heb.
Om een of andere reden lukt het niet omdat ik de foto's ineens 1/4 van de foto zijn en de rest is wit??? Of hij zeg dat hij aktie stroke niet uit kan voeren?
Als ik bijv een aktie/batch maak voor verscherpen of curves, dan is er geen probleem en werkt het perfect.
Alleen voor een kader om de foto heen met naamsvermelding, doe ik toch iets fout?
Weet iemand wat ik fout doe?
Alvast bedankt alvast. Jullie zouden me enorm helpen hiermee!
Comment