misschien wat te laat, maar ik zou de tekst op een andere manier verwerken, misschien wat donkerder, groter, tussen de baby en onderste fotootjes. Het valt ietsje weg van de sfeer van de rest... maar anders goed gelukt!!
't Is idd. ietske te laat
maar gelukkig had ik zelf op het laatste nippertje nog de tekst wat groter en iets donkerder gemaakt
Toch bedankt dus voor de tip, 't was een goeie
ik zou graag eens de middelste van de drie kleine fotootjes eens in het groot zien...heel mooie foto ...
Dat ware inderdaad de beste geweest als hoofdfoto...
Daar heb je oogcontact met de baby, in de huidige hoofdfoto trekt het meer op mond-contact, tenzij dat de bedoeling was natuurlijk. In dat geval zou ik de bedoeling echt niet snappen
De goede fotokeuze is lang niet makkelijk, zo blijkt nog maar eens
Die middelste foto was natuurlijk ook mijn eerste keus om in het groot te zetten.
Helaas was dat de enige foto die niet bij het raam genomen werd. Bijgevolg was het nogal donker en was de sluitertijd iets te lang waardoor ik een beetje scherpte miste
In het kleine formaat was hier echter niets van te merken.
Daar het nogal vooruit moest gaan met dat kaartje heb ik geen herkansing gekregen.
Wel ga ik binnenkort opnieuw langs bij de collega om die foto opnieuw te maken en deze keer scherper zodat ze hem aan de muur kunnen hangen.
Missen is menselijk, maar foutjes maken is een goede leerschool hé.
Gelukkig laat ik mij niet betalen, wat natuurlijk niet wegneemt dat ik wel streef naar een goede kwaliteit
Comment