Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cursus photoshop

heij iedereen,

het wordt zo langzaamaan tijd dat ik me eens verdiep in het bewerken van mijn foto's, maar de bomen in het bos zijn gewoon niet meer te onderscheiden! Kent er iemand een heel goede, praktische cursus,boek,... voor photoshop?

groetjes,

inneke

Re: cursus photoshop

Adobe Photoshop leren? Met deze 100% gratis online cursus leer je in geen tijd met heel veel Adobe Photoshop functies werken. Ontdek het nu.

Deze site is een goed uitgelegde manier om Photoshop te leren kennen. Ik zelf heb mij eerst toegespitst op de cursus Photoshop van het CVO Leuven zodat ik er echt mee bezig kan zijn. Anders zou ik nog steeds niet begonnen zijn met mijn 2 kapoenen in huis en onze nieuwbouw. De cursus van het CVO in Leuven is best OK als pure beginneling!

Comment

en wie kent er zo'n online cursus (nederlands aub) voor Adobe Illustrator en InDesign ?

alvast dank

Comment

Scott Kelby: Adobe Photoshop CS3 voor digitale fotografen.
        Zeer goed boek als je phoshop gebruikt voor fotografie.
        Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
          en wie kent er zo'n online cursus (nederlands aub) voor Adobe Illustrator en InDesign ?

alvast dank

hier kan je de gecertifieerde trainers en instellingen vinden.

Comment

bedankt maar ik zou die in 't Nederlands willen als het kan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
              bedankt maar ik zou die in 't Nederlands willen als het kan
              De meeste belgen die daar staan zijn nederlandstalig.

Comment

Ik heb in het verleden Photoshop 7 voor Dummies aangeschaft en er erg veel van geleerd.
                Het is geschreven door Deve McClelland en doet dat op een erg begrijpelijke, soms humoristische en ontspannen manier. Een aanrader !
                Inmiddels is van hem ook Photoshop CS voor Dummies uitgekomen.
                En van een andere schrijver Photoshop CS3 voor Dummies.

Comment

Sla er ook eens de masterclasses en workshops op na uit de photoshopbladen (Photoshop Creative en Advanced Photoshop) welke, mits vertraging in uitgave, te vinden zijn in de grotere dagbladzaken.
                  Ik gebruik de UK- & de NL-versies.
                  FLIKR
                  Canon 550D * Canon ef 70-300mm f 4-5.6 is usm * Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 is - Canon 430 EX II Speedlite * Canon SX10-IS

Comment

Zelf leer ik veel uit het boek;Ph shop cs2 de basis van Johan Kerver en Patrick Toebosch.
                    ISDN 978-90-430-1164-8
                    Het is een duidelijk en goed met opdrachten die te downl zijn,gericht op de ned.versie (en dat is toch wel uniek)een aanrader.
                    De tip van het hier in deze disc.genoemde gratis phsh is erg fijn om van te leren omdat het in het ned is en de benamingen in het eng.(om van te leren,je moet gewoon het eng kunnen vind ik,waar ik wel erg veel moeite mee heb)
                    In ieder geval bedankt voor de tip,en ik hoop dat je aan mijn tip wat hebt

groet Ruudt

Comment

Voor welk niveau wil je gaan?

Comment

Working...
                      X