Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

danskoppel op wolken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• danskoppel op wolken

Een dansend koppel op wolken laten zweven , hoe doe ik dit ?
    Wolken onder de voeten en misschien met een laagmasker verder werken ?

Re: danskoppel op wolken

1. Bereid uw foto met wolken voor, en plaats er de wolk op waar de personen moeten opkomen. Voorzie genoeg ruimte, zodat ze niet tot tegen de rand van de foto zullen komen.

2. Neem de foto van uw koppel, selecteer het koppel min of meer en sleep ze naar de bovenstaande voorbereide foto.
    Werk de selectie van het koppel verder af met laagmasker. Maar in eerste instantie hou je geen rekening met de transparantie van de voeten in de wolk.
    Als uw koppel goed geselecteerd is, pas je het laagmasker toe en voeg je nieuw laagmasker toe om de eventuele transparantie van de voeten/wolk toe te voegen.

Comment

@maniac bedankt voor de uitleg

Comment

maniac, het is mij al wel opgevallen dat gij wel weet waarover ge praat
        alles zelf geleerd, of cursus gedaan?

vanaf januari start ik ook met een cursus fotoshop, duurt 2 jaar en is wekelijks, maar zo als gij zal ik wel nooit worden maar hopelijk wel een stevige basis die ik ermee krijg.
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

je kan in zo'n cursus ook niet alles leren hoor. Ik heb zelf 4 modules gevolgd. Hangt ook veel van de lesgever af. In de laatste module heb ik wel veel bijgeleerd. Maar diegene welke de drie eerste modules gaf was niet zo goed als deze welke de laatste module gegeven heeft. Ik weet goed dat ik in de 3 de module 86 % had . Toen kwam ik in de vierde module en kon niet mee. Jammer vind ik dat.
          Gelukkig leer je hier ook veel bij.

Comment

idd hier steek ik ook wel een en ander op hoor, maar een cursus is nooit ni verloren denk ik, en ja , veel hangd af natuurlijk van degene die lesgeeft , van horen zeggen weet ik dat de dame die die lessen geeft echt wel de moeite is dus.....we hopen maar he!
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

in alle geval heel veel succes met de lessen.

Comment

Waar kan men zo'n avond cursussen volgen ? a.u.b

Groeten Marc

Comment

van waar ben je ongeveer, dan kunnen wij daar een beter antwoord op geven .

Comment

Working...
                  X