Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cewe fotoboeken: coverkleur aanpassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cewe fotoboeken: coverkleur aanpassen

Een vraagje voor de mensen met ervaring met het Cewe programma (voor levering in Delhaize) om een fotoboek aan te maken:

Op de website zie je de verschillende mogelijkheden voor de cover voor het grootste fotoboek: kunstleer - linnen - hardcover met foto.

Ik wil een linnen cover, maar als ik dat in het programma aanduid geeft hij automatisch een blauw cover, en ik kan de kleur niet veranderen.
    Gebeurt de keuze van de kleur misschien later in het bestelproces? Of ben ik compleet over de mogelijkheid om de kleur te veranderen aan het overkijken?

Het is de eerste keer dat ik een fotoboek wil aanmaken en aangezien het om een trouwalbum gaat moet het natuurlijk wel juist zijn...
    Graag jullie hulp dus!
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
    vroeger op dit forum bekend als wAckO

Re: Cewe fotoboeken: coverkleur aanpassen

Niemand die hier ervaring mee heeft?
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)

Comment

in de linkerbovenhoek van de ceweprogramma heb je 3 tablets als je de coverpagina hebt geselecteerd: foto, layout en cover
      als je op cover klikt kun je drie kleuren selecteren : zwart , rood en blauw
      als je op één van de kleuren dubbel klikt of een kleur sleept naar de pagina verandert de kleur in respectievelijk zwart, rood of blauw
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Hartelijk dank!

Ik kan haast niet geloven dat ik daar steeds over gekeken heb... Die tabblaadjes waren er de vorige keer nog niet

Comment

Working...
        X