Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Huisje

Hallo,

De derde week van Januari begint men met bouwen aan ons huisje. Wij hebben één huis gevonden dat bijna zoals het onze zal zijn. We hebben daar dan ook een foto van genomen.
    Nu natuurlijk staat daar nog ergens een klein pletwalsje ofzo, en de omgeving is ietwat bouwvallig. Nu, wetende dat hier enkele hele creatievelingen zitten zet ik hieronder de link naar de foto, laat jullie maar gaan hoor !

Eerste vereiste is allesinds dat pletwalsje weg en voor de rest mag de omgeving naar believen aangepast worden zodat het huisje goed tot zijn recht kan komen

groeten
    Jens
    Ik ken er nog niets van...
    **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

Re: Huisje

veel plezier nog met je huisje

Comment

THX hoor ! dit was wel wat we zochten !
      Ik ken er nog niets van...
      **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

Comment

als dit niet netjes gedaan is. Je kan er zo instappen. Haag geplaatst en netjes geschoren , rooster geplaatst enz... en kan niet beter.
        Veel geluk trouwens in jullie nieuwe woning.

Comment

Heel mooi gedaan DDavid!

Je kon je het ook gemakkelijker maken en de heg links doortrekken naar de uiterste rechterrand van de foto en ze zo'n 2 meter hoog af te beelden. But you didn't

Comment

Working...
          X