Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij foto bewerken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp bij foto bewerken

Hoi ik heb deze foto waar ik de arm zou willen verwijderen. Ben zeker al een half uur aan het prutsen maar het lukt niet goed.

Heb eerst de arm wat weg gedaan met eraser tool en dan de clone stamp, maar t is niet gemakkelijk met het water en schuim. Iemand nog een beter voorstel om het te doen?

origineel

kunnen jelli de foto's zien?

Alvast bedankt

Re: Hulp bij foto bewerken

en welke arm dan ? en de reden als ik vragen mag ?

Comment

nem, ma de fijn tuning is voor u e

[CENTER]http://www.underwaterimaging.be
      [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

ik ben een fotoboek aan het maken. En het is toch mooier als je de arm niet ziet, of niet?

Comment

@jejochem, mag ik vragen hoe je het gedaan hebt?

Comment

tuurlijk
            Met de lasso een selectie van de te verdwijnen arm gemaakt. Daarna de gradient tool geselecteerd, en met de eyedropper de kleur van het badwater genomen. De selectie daarna ingevuld met de gradient tool.
            Aan de randen verschilde de kleur wat, dus met smudge de kleuren wat 'door elkaar' getrokken. Nog wat healing brush voor de scherpe randen weg te krijgen.
            nogmaals: heb slechts het ruw werk gedaan he, vergeet niet af te werken.
            Succes
            [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
            [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Working...
            X