Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk is de volgende stap??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by the hustler
    Zomer, is eigenlijk wel interessant. kijk maar eens:



    BTB (Back To Basic)
    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
    Member of Han Fan Clan
    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

    Comment


    • #62
      Mooi gedaan Han (zoals altijd!! )Ja,we zijn hier ff afgeweken van het goede pad qua fotobewerking.
      Normaal kan ik dat nu ook zo een andere achtergrond...
      Zal misschien voor morgen zijn.

      Ben bezig mijn foto's in "Flipalbum" te steken en aparte fotoalbums per topic te maken.Net mijn album "paradisio" af en muziek van Neil Young en Steeley Dan erbij gezet.

      Moet seffens naar ne barbecue.Jullie mogen allemaal komen naar de barbecue('t is toch bij ne kozijn van mij dus ik hoef me dat niet aan te trekken)
      Danny's Photosite

      Comment


      • #63
        Originally posted by roadrunner
        Jullie mogen allemaal komen naar de barbecue
        Ik kom toch maar niet hier regent het behoorlijk



        "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
        Member of Han Fan Clan
        Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

        Comment


        • #64
          He mannen! 'Jacques heeft z'n pillen vergeten' en daaropvolgende opmerkingen vind ik een zwaktebod. Voor hordes mensen zijn dergelijke medicijnen (die jullie bedoelen) een bittere noodzaak en niet iets om te veel mee te spotten. 1: te makkelijk. 2: tamelijk kinderachtig. 3: kwetsend. Inhoudelijke kritiek/repleik is niet de makkelijkste weg maar wel de elegantste...



          Groeten,
          Ronald
          http://fotografie.jouwweb.nl/

          Comment


          • #65
            Originally posted by maturin
            He mannen! 'Jacques heeft z'n pillen vergeten' en daaropvolgende opmerkingen vind ik een zwaktebod. Voor hordes mensen zijn dergelijke medicijnen (die jullie bedoelen) een bittere noodzaak en niet iets om te veel mee te spotten.
            ik begrijp je standpunt volledig, ronald.

            in mijn geval is dat een vorm van zwarte humor. ik heb dat lijstje met apothekers van wacht zelf al dikwijls nodig gehad. ik spot dus eigenlijk ook met mezelf. als ik dat niet meer zou kunnen, was ik allang dood geweest.

            aan die religieuze site heb ik geen boodschap. dat lijkt mij een stap te dicht bij het hiernamaals. dat is alsof ik de strijd tegen de pijn al opgegeven zou hebben. dat wil ik niet.

            zonder die drukfout had ik nooit "zoner" gegoogled. blijkt dat toch echt te bestaan en dat is zelfs een programma voor fotobewerking. weer iets bijgeleerd vandaag.

            voor mij is humor de beste pijnstiller. (de rest werkt toch niet bij mij, tenzij ik zo'n zware middelen zou moeten gebruiken, dat ik daar afhankelijk zou van worden) dan nog liever zo. bij elke vorm van humor is er wel iemand die zich aangevallen voelt, of is er iemand die vind dat het niet kan. eigenlijk is dat fout: iedereen heeft het recht om te lachen of om het mikpunt te zijn van spot of ironie. dat geeft tenminste het gevoel dat je nog bestaat en dat je erbijhoort. of je de grap nu geslaagd vond of niet, heeft eigenlijk geen belang.

            zwarte humor zit in de mens ingebakken en is zelfs noodzakelijk, kijk maar eens wat er gebeurt als er een ramp gebeurt of er oorlog uitbreekt. de flauwe moppen worden op zo'n momenten aan de lopende band uitgevonden. gelukkig maar.

            ik weet dat mijn bijdrage aan dit forum zeer klein is, ik zou dat liever ook anders zien. maar ik kan niet langer dan vijf minuten op mijn stoel achter de computer zitten, door te veel pijn. probeer dan maar eens met iets degelijks voor de dag te komen, of iets in photoshop in elkaar te steken. dikwijls komt daar dan zelfs geen reactie op, of voelen de mensen zich nog aangevallen ook. daar hou ik mij dan liever niet mee bezig hoor. dan zwijg ik liever, of trap ik het hier nog liever af.

            het was fijn, bedankt, tot ziens.
            john

            Comment


            • #66
              Je hebt op veel punten gelijk John maar jullie kunnen beter dat met een ouwe versleten bak aankomen . Hoe beter de grap, hoe verder je kunt gaan en goede grappen maken kan je/jullie zeker! Tevens weet ik uit ervaring dat een goede grap vaak ver over het randje gaat en alle begrip daarvoor maar dan moet ie wel goed zijn anders zien de mensen de humor niet meer en blijft het kwetsende over. In dit geval was dat zo en maakte ik van de gelegenheid gebruik wat voorlichting te geven .

              (Als iemand zonder humor deze grap maakte zou ik er niks van gezegt hebben.)

              Een ding is zeker, het bekende theekransje met dames is hier nieuw leven ingeblazen! Maar dan met heren
              Groeten,
              Ronald
              http://fotografie.jouwweb.nl/

              Comment


              • #67
                geen probleem hoor ronald, ik denk ook dat naargelang de plaats (B of NL), het soort humor al eens anders geïnterpreteerd wordt.of dezelfde grap een andere betekenis kan hebben. ik ben vb een aalstenaar, dat soort humor begrijpen de meeste belgen zelfs niet. plaatselijk fenomeen dus, op zo'n groot forum als dit is dat natuurlijk helemaal moeilijk om uit te leggen. ik zal wat voorzichtiger proberen zijn in't vervolg. maar soms is de overschakeling van "thuis" naar hier wel erg groot, hoor.

                Comment


                • #68
                  Gewoon door blijven doen hoor John maar af en toe een weerwoordje ook kunnen hebben. Sterkte met de pijn en nu weer on-topic wat mij betreft.

                  Originally posted by the hustler
                  geen probleem hoor ronald, ik denk ook dat naargelang de plaats (B of NL), het soort humor al eens anders geïnterpreteerd wordt.of dezelfde grap een andere betekenis kan hebben. ik ben vb een aalstenaar, dat soort humor begrijpen de meeste belgen zelfs niet. plaatselijk fenomeen dus, op zo'n groot forum als dit is dat natuurlijk helemaal moeilijk om uit te leggen. ik zal wat voorzichtiger proberen zijn in't vervolg. maar soms is de overschakeling van "thuis" naar hier wel erg groot, hoor.
                  Groeten,
                  Ronald
                  http://fotografie.jouwweb.nl/

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by maturin
                    Gewoon door blijven doen hoor John maar af en toe een weerwoordje ook kunnen hebben. Sterkte met de pijn en nu weer on-topic wat mij betreft.

                    Originally posted by the hustler
                    geen probleem hoor ronald, ik denk ook dat naargelang de plaats (B of NL), het soort humor al eens anders geïnterpreteerd wordt.of dezelfde grap een andere betekenis kan hebben. ik ben vb een aalstenaar, dat soort humor begrijpen de meeste belgen zelfs niet. plaatselijk fenomeen dus, op zo'n groot forum als dit is dat natuurlijk helemaal moeilijk om uit te leggen. ik zal wat voorzichtiger proberen zijn in't vervolg. maar soms is de overschakeling van "thuis" naar hier wel erg groot, hoor.
                    OK!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by maturin
                      He mannen! 'Jacques heeft z'n pillen vergeten' en daaropvolgende opmerkingen vind ik een zwaktebod. Voor hordes mensen zijn dergelijke medicijnen (die jullie bedoelen) een bittere noodzaak en niet iets om te veel mee te spotten. 1: te makkelijk. 2: tamelijk kinderachtig. 3: kwetsend. Inhoudelijke kritiek/repleik is niet de makkelijkste weg maar wel de elegantste...

                      Het verbaasd me dat je dat zo opneemt.Het is gewoon onozeldoenerij als antwoord op een wel erg onozele opmerking.Meer moet je er niet achter zoeken.Wat betreft die medicijnen heb ik zelfs niet nagedacht wat voor medicijnen dit zouden kunnen zijn.

                      Als iemand zoals Jacques wat wil komen provoceren moet hij maar tegen een stootje kunnen.En men kan beter met humor reageren dan elkaar beginnen uit te schelden.En dat humor bij jullie in Nederland misschien anders ligt dan hier bij ons,ja,dat kan wel zijn.Weet ik niet.
                      Het was zeker en vast mijn bedoeling niet om wie dan ook te kwetsen.
                      Dat is al wat ik erover wil zeggen.De barbecue is immers uit de hand gelopen en ik voel me niet zo best als je snapt wat ik bedoel.'s Avonds veel lawaai maar de ochtend nadien is het gewoonlijk veel minder met mij
                      Danny's Photosite

                      Comment

                      Working...
                      X