Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

resizen of croppen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• resizen of croppen?

Ik heb vandaag ook al een ander onderwerp gestart, maar dat probleem is nu verholpen.
    Nu heb ik een andere vraag.

Ik ben dus nog altijd met het fotoboek Share en dan colour, fragile bezig.

Maar ik heb een foto van mij en mijn zoontje op mijn arm. Ik wil de foto aanpassen en me eraf knippen.

Wat moet ik het beste doen? Resize of crop.
    Ik had crop geprobeerd maar dan krijg ik dat de kwaliteit niet goed meer is (er verschijnt een lachend gezichtje als het goed is)

Kan iemand mij kort even uitleggen het verschil tussen resize en crop ivm behoud kwaliteit foto's?

Bedankt

Last edited by nieke123; 21 november 2008, 09:33. Reden: fotolink

Re: resizen of croppen?

ik wil ook de zakdoek wegwerken, wat is het beste (gemakkelijkste) healing brush of clone stamp?

Comment

De foto is niet zichtbaar want ik moet inloggen.

Comment

oei wacht ik zal nog eens proberen
        Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

zo zou het wel moeten lukken. Had foto erop gezet maar nog niet bewaard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nieke123 Bekijk bericht
          Maar ik heb een foto van mij en mijn zoontje op mijn arm. Ik wil de foto aanpassen en me eraf knippen.

Wat moet ik het beste doen? Resize of crop.
          Met resize ga je alleen de afmetingen veranderen maar je blijft er natuurlijk gewoon opstaan (of beter gezegd: liggen). Ik zou gewoon een nieuwe foto maken met het kind beeldvullender en zonder strorende elementen. Mocht je hiermee toch verder willen dan zakdoek wegclonen, met de healing brush zal 't moeilijk gaan.
          Last edited by Leonidas; 20 november 2008, 22:38.

Comment

je merkt het t is lang geleden dat ik met fotoshop werkte. Hoe bedoel je? Gewoon croppen? en hoe doe ik het dan zonder kwaliteitsverlies.

Ik heb al een een crop gedaan, maar dan kwam de kwaliteit niet meer goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nieke123 Bekijk bericht
              je merkt het t is lang geleden dat ik met fotoshop werkte. Hoe bedoel je? Gewoon croppen? en hoe doe ik het dan zonder kwaliteitsverlies.

Ik heb al een een crop gedaan, maar dan kwam de kwaliteit niet meer goed.
              Met croppen op zich krijg je als je het goed doet geen kwaliteitsverlies. Wel natuurlijk als je daarna je crop gaat vergroten.

Comment

@ Leonidas
                bedankt, ik heb nog eens crop gedaan (blijkbaar moest ik nog een vakje leeg maken in de werkbalk) en nu heb ik geen kwaliteitsverlies.

Zal vanavond of morgen de foto hier zetten.
                De cloon stempel is idd beter. Ik begin er terug in te komen.

Bedankt

Comment

Working...
                X