Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model bijwerken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• model bijwerken

Ik zou enkele portretfoto's moeten bijwerken, zodat de modellen nog net iets mooier zijn.
    Enkele dingetjes wegwerken: kleine rimpeltjes, lichte wallen onder de ogen, niet meegebruind bh-bandje op blote schouder,...
    De foto's worden afgedrukt op formaat 70 x 100 cm, elk detail is dus al goed zichtbaar...

Ik meen hier ooit een tutorial van gezien te hebben, maar kan 'm niet terugvinden.

Heeft iemand nuttige tips?
    Ik gebruik Photoshop CS3.
    Fuji FinePix S100fs

Re: model bijwerken

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
    Ik zou enkele portretfoto's moeten bijwerken, zodat de modellen nog net iets mooier zijn.
    Enkele dingetjes wegwerken: kleine rimpeltjes, lichte wallen onder de ogen, niet meegebruind bh-bandje op blote schouder,...
    De foto's worden afgedrukt op formaat 70 x 100 cm, elk detail is dus al goed zichtbaar...

Ik meen hier ooit een tutorial van gezien te hebben, maar kan 'm niet terugvinden.

Heeft iemand nuttige tips?
    Ik gebruik Photoshop CS3.
    De beste "Top/Pro" manier is via: dodge & burn, maar dan wel met 2 gemaskeerde curves (H/L) +2 zwarte hulplayers, 1 in color mode en 1 in overlay of soft light mode !
    Doe eens een google'tje

Groetjes
    veronique
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

deze ?

--
      Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Schitterende tutorial, Perrush! Ik heb deze namiddag heel wat nuttige tips over retoucheren geleerd en kunnen toepassen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

ik doe dit met Adobe Lightroom versie 2
          deze heeft een brush functie en hier kun je aanklikken soften skin, werkt perfect.
          ook de heal functie werkt goed.kijk eens op de volgende link waar de vernieuwde technieken van lightroom 2 worden uitgelegd.

ook kun je bij adobe een 14 dagen testversie van lightroom downloaden.

succes

Comment

Is inderdaad en erg mooie tutorial!

Nu kan ik weer aan de slag met photoshop.

Alvast bedankt

Comment

Working...
            X