Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Out of Frame Deel 1 + 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Out of Frame Deel 1 + 2

    Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
    Over welke dvd's heb je het? Ik heb ooit eens vernomen dat er dvd's zouden bestaan met ongelooflijke veel oefeningen PS,en.

    Wie weet hiervan?
    http://www.photoshoptopsecret.com/
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #62
      Re: Out of Frame Deel 1 + 2

      Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
      Lijkt me interessant, zijn deze hier ergens te verkrijgen?

      Mvg,
      Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

      Comment


      • #63
        Re: Out of Frame Deel 1 + 2

        Via de <ORDER NOW> knop:
        Photoshop Top Secret

        Complete Home study course which includes 4 DVD-Roms, 1 full color book.

        System Requirements:
        PC: DVD Drive and Speakers
        Mac: DVD Drive and Speakers
        Photoshop 7, CS, CS2 or CS3
        Some videos require CS2 or CS3

        $179.00 Plus $35.00 5-10 day shipping

        Niet goedkoop, maar lijkt interessant indeed...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #64
          Re: Out of Frame Deel 1 + 2

          Bijzonder nuttige topic! Heel erg bedankt en veel beterschap Stefoto!
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #65
            Re: Out of Frame Deel 1 + 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
            Kom nu pas in deze topic binnenvallen. Ik zit al lang te zoeken naar dit soort dingen. Dus heel erg bedankt. Ik ga dit zeker eens uitproberen (misschien vandaag nog, toch slecht weer ); maar ben benieuwd of het me ook lukt in PS Elements. Vaak lukt het wel om hetzelfde resultaat te bereiken, maar het is zoeken naar de "alternatieve" methodes of benamingen die worden gebruikt. Het is dus soms ff langer zoeken.

            Nogmaals bedankt voor de moeite, de tijd, de tips enz. enz. ... en veel beterschap met het zere been !
            Misschien moet worden overwogen om dit in "In Focus" te zetten ? Tenminste als de TS daarmee akkoord is.
            Marleen
            Wel... dat is dan ook gebeurd, zie http://belgiumdigital.com/infocus , waarvoor mijn dank.
            Troewens mag ik langs deze weg iedereen bedanken voor de vele positieve reacties die ik gekregen heb.

            Heb je nog vragen over bewerkingen... laat maar komen hé.
            Zoals de bewerking van de poster (zie http://forum.belgiumdigital.com/f7/o...ml#post2053133 )
            Dat is ook een Photoshopbewerking waar enorm veel naar gevraagd word. Wordt ook veel toegepast bij reportages, huwelijken maar zeker bij communies zie je dat veel. Als je dat echt goed wil doen is dat niet zo simpel hoor en je weet, of mss niet, bij photoshop kun je soms bewerkingen op verschillende manieren doen maar veelal de juiste niet.. Denk maar aan omzetten naar zwart/wit.
            Allé... kga nog wat aan mijn website werken.

            Tot later, en nogmaals bedankt,

            Mvg,

            SteFoto
            Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

            Comment


            • #66
              Re: Out of Frame Deel 1 + 2

              Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
              Allé... kga nog wat aan mijn website werken.
              En ik ga die aan mijn favorites toevoegen
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #67
                Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                Ook ik heb een poging gewaagd met een foto van een duosprong van mijn zoon Serge.
                bedankt voor de tutorial !!!
                grtz
                Dirky

                Comment


                • #68
                  Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                  Knap gedaan!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                  Comment


                  • #69
                    Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                    Hier zou ik precies het perspectief in de andere richting plaatsen, zodat het touw nog in de foto hangt.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Out of Frame Deel 1 + 2



                      ook de ijberen hebben het moeilijk

                      Comment


                      • #71
                        Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                        goed gedaan amira

                        Comment


                        • #72
                          Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                          Wauw!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                          Comment


                          • #73
                            Re: Out of Frame Deel 1 + 2

                            deze topic was heel ver te zoeken. Blijkbaar zijn er niet veel die dit doen.
                            Ik ben zelf verzot op out of bounds.



                            Last edited by KatrienD; 20 september 2009, 15:23.
                            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

                            Comment

                            Working...
                            X