Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kyano scattered

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kyano scattered

Ik heb dit weekend (door de economische crisis :-))redelijk wat tijd over gehad , dus mij maar wa verder verdiept in photoshop .
    Enkel ivm de kader weet ik het nog niet , de eerste is een beetje te te vind ik maar de andere twee doen me twijfelen .
    Ik vind het redelijk geslaagd , maar hier weet ik pas of het echt goe is .

Last edited by Guest29; 10 november 2008, 22:40.

Re: kyano scattered

Erg creatief, maar je hebt een beetje te hard aan z'n linker oor getrokken.

Dat blokjeskader vind ik teveel van het goede.

Neem dus maar één van de twee anderen. Die zijn trouwens identiek.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Aan zijn linkeroor heb ik niks gedaan , zijn oorke is zo , verschil tussen de onderste twee is de kader .

Comment

ik vind de kaders het mooiste
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kyandio Bekijk bericht
          ... verschil tussen de onderste twee is de kader.
          Als jij verschil ziet in die twee laatste foto's, dan moet je dringend naar de oogarts.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Als jij verschil ziet in die twee laatste foto's, dan moet je dringend naar de oogarts.
            Ik zie toch duidelijk verschil tussen de onderste 2 hoor.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Er is duidelijk verschil in de kaders
              De onderste is zwart/donkergrijs geblokt
              De 2de is effen
              ~ Visit my Blog ~
              ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                ?? als ge A zegt kunt ge B zeggen ook he , daarvoor post ik hier op het forum.
                Als ik er niks van kan opsteken moet ik hier ook nie posten he .
                Ik kan genoeg tegen de kritiek .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Erg creatief, maar je hebt een beetje te hard aan z'n linker oor getrokken.

Dat blokjeskader vind ik teveel van het goede.

Neem dus maar één van de twee anderen. Die zijn trouwens identiek.
                  Ik denk dat je een tft scherm hebt waar je niet helemaal rechtop zit (als ik de mijne naar boven kantel heb ik da ook) want mijn ogen zijn perfect , ze zien alleen geen werk :-)

Comment

ik zie niet in wat dit met fotografie te maken heeft
                    dit is mijn mening welteverstaan
                    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Zou inderdaad beter in fotobewerking staan.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

oei , moderator ...?

Comment

Dit vind ik een mooie en creatieve oefening in PS.
                          Wat de kaders betreft, vind ik de tweede, de eenvoudigste, het mooist, er valt al genoeg te bekijken op de foto zelf. Dan moet het kader simpel blijven en geen aandacht wegnemen van het onderwerp. Daarom vind ik ook de handtekening veel te groot en te opvallend. Als die wat discreter wordt, krijgt de foto veel meer aandacht. Zo denk ik er alleszins over

Comment

Ik vind de mening van Frie1 nochtans duidelijk, dit is toch A en B tegelijk voor een goed verstaander.
                            Ik ben er ook niet zo weg van hoor, maar ja het is misschien een kwestie van smaak. Het is een goede oefening met Photoshop, maar esthetisch zie ik er echt niet het nut van in om een portretfoto zo te gaan verminken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              Ik vind de mening van Frie1 nochtans duidelijk, dit is toch A en B tegelijk voor een goed verstaander.
                              Ik ben er ook niet zo weg van hoor, maar ja het is misschien een kwestie van smaak. Het is een goede oefening met Photoshop, maar esthetisch zie ik er echt niet het nut van in om een portretfoto zo te gaan verminken.
                              Het enige wat ik er kon van maken was : ik vind de bewerking niet geslaagd , daar heeft niemand iets aan toch ?
                              Josvanhengel zegt dan nog da mijn kleine een flapoor heeft , daar kan ik tenminste wa mee (heeft vandaag de hele dag mee zijn hoofd in een bankschroef gezeten :-)),
                              ondertussen mag de mod deze topic wel bij fotobewerking verplaatsen .

Comment

Working...
                              X