Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkleinen naar 900 pixels langste zijde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verkleinen naar 900 pixels langste zijde

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
    Het was haar eigen idee. En ze zou, indien tijd, haar actionset met ons delen.
    Mocht dat geen optie meer zijn, dan even goed vrienden natuurlijk. Ik was al een eind geholpen met haar uitleg.
    I know!
    Ik heb een groot euvel .....
    Tijdsgebrek, dat is alles

Probleem is dat het mijn personal sets zijn en dat: zonder sorteerwerk + popup-messages, je er niets van gaat bakken!
    Dus er is nog werk aan en daar heb ik nu echt geen zin in!
    Nu probeer ik er hier ff zoveel mogelijk te informeren en te depanneren, op zeer korte tijd en in real-time!

Raar, maar dat ontspant mij!
    Ik ben trouwens even in verplicht (ver)bouwverlof.

Als je nu zegt: ik wil één action van 10x15 (exact) aan: 340 ppi, met wit randje ... dat kan wel mss.

veronique
    Last edited by Veronique; 1 juni 2009, 22:30.
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique
      Action >record....dan: file> automate>fit image>vul in: width:900px height: 900px, that's it!

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Hier had nog moeten bijstaan: "opslaan en sluiten", en "batch", en dan pas de recorder sluiten. ( heb er ruim een kwartier over gedaan om dat uit te vogelen )

Walter
      Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
      Het was haar eigen idee. En ze zou, indien tijd, haar actionset met ons delen.
      Mocht dat geen optie meer zijn, dan even goed vrienden natuurlijk. Ik was al een eind geholpen met haar uitleg.

Maar,met bovenstaande toevoeging lukt het hoor

Walter
      D850

Comment

Haha, al opgelost, dat hebben we graag, zie!
        « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Iedereen bedankt voor de antwoorden en tijd
          Veronique, ik heb natuurlijk begrip voor de situatie hoor. Geen probleem!
          Was alleen benieuwd wat je misschien nog meer voor spannende actions zou hebben. Zaken waar ik lang over doe, wat veel gemakkelijker kan. Ben niet zo'n ster in photoshop.
          Ik heb nu bv 2 verschillende actions gemaakt. 1 voor landscape, en 1 voor portret. Probleem is dat als ik 1 action maak voor beide, mijn naam, die ik in het kader geplaatst heb, niet op de plek kom die ik graag zou willen
          Dennis

www.dennisbeekelaar.com

Comment

Working...
          X