Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's bewerken met "Watermark"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's bewerken met "Watermark"

Graag zou ik een aantal foto's willen bewerken/beschermen door een eigen logo of handtekening te plaatsen om te vermijden dat ze voor commeciële doeleinden kunnen gebruikt worden. Ik werk met MAC. Kent er iemand een programma zoals bijvoorbeeld 'iWatermark' dat gratis te downloaden is?

Re: Foto's bewerken met "Watermark"

Bordermaker - BDSIZER

Comment

met photoshop - filter - digimac - is het ook mogelijk een watermerk in te voegen . Maar op het einde niet vergeten alles naar één laag te brengen .

Comment

Zoek geen software als je niet tegelijkertijd een service vindt die onwetmatig gebruikte foto's ook kan opsporen. Wat ben je immers met een watermerk als je onterecht gebruik van je foto's niet op kan sporen?

Voor zover ik het begrepen heb, falen de meeste (zoniet alle) oplossingen op dat tweede aspect. Ik betwijfel het dan ook dat je een goede oplossing gaat vinden voor dit probleem. Mocht die toch bestaan, dan hoor ik dat ook graag
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

ik ken iemand welke heel veel geduld heeft . Elk watermerk krijgt hij eruit (met de cloonstempel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
            ik ken iemand welke heel veel geduld heeft . Elk watermerk krijgt hij eruit (met de cloonstempel)
            Volgens mij moet je daar dan wel uren insteken en kan dit toch niet zo zuiver zijn, ... als je een watermerk echt zo maakt dat het op cruciale delen van je foto staat, ... ik zeg niet dat het ONmogelijk is, maar de vraag is, hoeveel tijd heeft iemand er voor over om een watermerk uit een bepaalde foto te halen? Als het al op internet te doen is zit je vaak al met kleine bestanden, etc. Wat heb je dan aan de foto nadien?

Comment

Working...
            X