Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rising....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rising....

Aan de hand van tips van jullie (veel topics lezen) en wat rondneuzen in PS 7 heb ik de volgende bewerking gedaan:

1 foto van mezelf genomen, zwart wit gemaakt.
    1 foto van een mooie wolkenpartij gemaakt

het portret als laag toegevoegd in de wolkenfoto en deze met de paintbrush bewerkt, zodat alleen m'n kop zichtbaar bleef.

Vervolgens wat met de overlay geklooit en een zon-flair toegevoegd.

Kadertje erom heen met copyright en dit is het resultaat:

Ik vindt 'm mooi (denk trouwens niet dat ik helemaal gek van mezelf ben, ik heb gewoon geen portret van iemand anders, vandaar mezelf)

Was gewoon een proefje.....

Groeten,

Is er dan totaal geen commentaar?

Ik kan het me niet voorstellen met nu al meer dan 100 views....

Comment

Oke hier dan even mijn eerste gedachte bij het zien van de foto
      en vat het niet verkeert op ,ik bedoel het goed
      de foto kwam bij mij over als een overlijdens kaartje
      Waarom? het wolkendek & bleek gelaat & zwarte kader en dit allemaal samen gevoegd gaf mij dit gevoel, de bewerking is wel leuk
      Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

Ik heb de foto wel 100 keer bekeken Gijs maar weet niet wat er over te zeggen. Wat kleur in je gezicht zou mischien wel beter zijn

Het is niet slecht ofzo maar een beetje vreemd wat ook wel weer toe te juigen is!

Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Ook ik heb de foto meerdere keren bekeken en ben het met Ronald eens, de bwerking vind ik mooi gedaan. De foto doet me trouwens ook wel denken aan iets dat ik wel eens in een film heb gezien waarbij iemand van bovenaf neerkijkt op de wereld en zijn commentaar geeft

Comment

Hahahaha, een overlijdensadvertentie..., maar nu je het zegt....

Gelukkig niet.....

Ik heb gewoon wat zitten prutsen met PS 7, gewoon met die aparte lagen/ contrast / zon toevoeging en dit resultaat kwam er uit.

Bedankt mensen voor het lieve commentaar allemaal...

Groeten,

Comment

Hmmm, dunno...

Twee dingen zou ik alvast anders doen: je kijkt omhoog, terwijl er veronderstelt wordt omlaag te kijken uit de lucht. Met een beetje slechte wil zie je er nu een verdronken persoon onder water in

Ook is er wat weinig tekening (van wolken) in het gezicht.

Het gezicht had een lichtblauwe schijn moeten hebben, IMHO.

Voor de rest wat centraal en [sorry] saai [/sorry] plaatje.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ja, nu ik de reply's zie, ga ik zelf maar eens aan het echte PS 7 werk beginnen !!!

Hahahahaha, bedankt nogmaals....

@ Hombre: Wat is Dunno...?

En hoe krijg ik de tekening van de wolken in mijn gezicht?

Ach, laat ook maar, ik ga met iets heel nieuws bezig, iets wat wat vrolijker over zal komen dan een rouwadvertentie....

GRoeten,

Comment

Originally posted by G. Niezink
                  Ja, nu ik de reply's zie, ga ik zelf maar eens aan het echte PS 7 werk beginnen !!!

Hahahahaha, bedankt nogmaals....

Ach, laat ook maar, ik ga met iets heel nieuws bezig, iets wat wat vrolijker over zal komen dan een rouwadvertentie....

GRoeten,

OKE
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by G. Niezink

Dunno? Don't know. Modern SMS/chat/e-mail taaltje.

Meer tekening krijg je door het portret meer transparant te maken en een uitsnit te kiezen met een groter contrast.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

ik dacht ook eerst dat het niet zo geweldig ging met G, zo van wanneer is de koffietafel.

toen dacht ik, het zal toch wel niet zijn dat die dode pixelproblemen met die heelalcamera niet opgelost geraken en dat hij daardoor zelf al vertrokken is richting heelal, en dan is het normaal dat een mens naarboven kijkt, want anders bots je misschien nog met uwe kop tegen de sterren of zo. dat doet pijn en dan ga je nog extra sterretjes zien.

Comment

Op het nieuws vanddag: nieuwe planeet ondekt... Toeval
                        Groeten,
                        Ronald
                        http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Originally posted by the hustler
                          ik dacht ook eerst dat het niet zo geweldig ging met G, zo van wanneer is de koffietafel.

toen dacht ik, het zal toch wel niet zijn dat die dode pixelproblemen met die heelalcamera niet opgelost geraken en dat hij daardoor zelf al vertrokken is richting heelal, en dan is het normaal dat een mens naarboven kijkt, want anders bots je misschien nog met uwe kop tegen de sterren of zo. dat doet pijn en dan ga je nog extra sterretjes zien.

HAHAHAHAH, wat een grap.... het dode pixel probleem is al opgelost; ik heb een nieuwe camera...

Nu alleen nog betere bewerkingen....

Comment

Working...
                          X