Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omzetting in Dynamic Photo HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • omzetting in Dynamic Photo HDR

    Ik ben beetje aan het experimenteren met bovengenoemd programma.
    Ik stel vast dat als je de tone mapping gedaan hebt en je dan het resultaal "processed" naar JPG, de resulterende foto donkerder uitkomt. Die kan ik dan wel weer bewerken naar het gewenste lichtbeeld, maar ik zou toch verwachten dat de tone mapping in het programma een redelijke weergave zou moeten zijn, anders is het nogal omslachtig.
    Is dit normaal , of zie ik iets over het hoofd ? De originele foto's (3) neem ik in raw (0, +2, -2)

    merci

  • #2
    Re: omzetting in Dynamic Photo HDR

    Niemand die raad weet ..?

    Comment


    • #3
      Re: omzetting in Dynamic Photo HDR

      Dag Montis ;

      Dit is geen antwoord op uw vraag, want ik heb pas deze software op mijn PC geïnstalleerd en ben dus totaal nieuw in de materie.
      Graag zou ik van vernemen of u tevreden bent over dit programma in vergelijking met bvb Photomatix Pro die ik nu enkele maanden aan het testen ben.
      Alle tips zijn welkom.

      vddamet

      Comment


      • #4
        Re: omzetting in Dynamic Photo HDR

        Oorspronkelijk geplaatst door vddamet Bekijk bericht
        Dag Montis ;

        Dit is geen antwoord op uw vraag, want ik heb pas deze software op mijn PC geïnstalleerd en ben dus totaal nieuw in de materie.
        Graag zou ik van vernemen of u tevreden bent over dit programma in vergelijking met bvb Photomatix Pro die ik nu enkele maanden aan het testen ben.
        Alle tips zijn welkom.

        vddamet
        Hallo ,
        het programma heeft wel heel wat mogelijkheden vooral tav tone mapping, en het lukt me wel om aardige hdr composities te maken, maar ik kan het helaas niet vergelijken met photomatix, omdat ik dat niet heb.. Ik herinner me wel, dat ik via searches op dit forum of op het internet eens een vergelijkende studie gezien heb. Als je dat ook eens probeert, vind je dat misschien ook terug.
        mvg

        Comment

        Working...
        X