Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstmis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstmis

    Het is nogal vroeg, ik weet het, maar het moet zo snel mogelijk bij de drukker geraken.
    Nu, het is een nogal klassiek idee misschien, maar op zich vind ik het niet zo'n slecht zicht.
    Natuurlijk wil ik ook graag jullie mening hier over...
    Dank bij voorbaat :d!

    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

  • #2
    Re: Kerstmis

    als het voor een restaurant is dan is dit idee prima voor mij
    een klein minpunt vind ik de 2009 die moeilijk leesbaar is op de grijze achtrgrond
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Kerstmis

      Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      als het voor een restaurant is dan is dit idee prima voor mij
      een klein minpunt vind ik de 2009 die moeilijk leesbaar is op de grijze achtrgrond
      blij dat je het een goed idee vindt. Het is wel niet helemaal voor een restaurant, maar voor de voedingsschool PIVA.
      Aan de 2009 moet inderdaad nog iets veranderd worden, maar zou je het in een andere kleur zetten, of gewoon donkerder maken?

      Groetjes,
      Tom
      Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

      Comment


      • #4
        Re: Kerstmis

        een uitknipmasker maken met één van de vruchten proberen

        Comment


        • #5
          Re: Kerstmis

          Ander font en best geen italic in deze foto, is mijn zeer bescheiden mening.
          00.00 Gone

          Comment


          • #6
            Re: Kerstmis

            als je jouw prachtige foto neemt , met een uitknipmasker van de vruchten zoals miriam zegt en een ander font zoals stonefree zegt , dan kan het niet meer mislukken

            Comment


            • #7
              Re: Kerstmis

              Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
              als je jouw prachtige foto neemt , met een uitknipmasker van de vruchten zoals miriam zegt en een ander font zoals stonefree zegt , dan kan het niet meer mislukken
              Hey,

              ik moet toegeven, het ziet er uiterst aaibaar uit...! Goede ideeën en goede uitvoering, waarvoor dank aan iedereen. Nu moet ik wel zeggen dat het kaartje ondertussen al is aangepast... de tekst is in een ijzig blauw gezet en fade eveneens weer naar de hoeken toe...
              Ook het lettertype is een beetje veranderd maar toch nog altijd in dezelfde trend (aangezien de leerkracht helemaal weg was van die stijl...)
              Ook is er onder de lepels water verschenen... of dat moest het in ieder geval voorstellen. Het lijkt een beetje meer op sneeuw.
              Ook de directeur is er helemaal weg van... Gelukkig, want in Piva zijn ze nog al snel van het idee dat de leerlingen en leerkrachten daar alles doen op een korte tijd en dan nog liefst perfect ook... (verder wel een prachtschool, om toch even reclame te maken )

              Als het kaartje echt helemaal voor 'productie' klaar is, dan zal ik nog even de finale versie posten. Toch ga ik ook deze versie voorstellen.

              Hartelijk dank,
              Tom
              Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

              Comment


              • #8
                Re: Kerstmis

                ik wacht met ongeduld naar jou finale versie.

                en ...Tom waar is die school ? dan kom ik mij daar ook inschrijven als dat nog kan natuurlijk.

                Comment

                Working...
                X