Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijswaarden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Grijswaarden

    Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
    @Simplephotography
    Zijdegij ook zo: immens gelukkig en super-content, over de prestaties van uwen 70/200 /F4?
    SF
    Moest het een vrouw zijn, ik zou ermee trouwen! De mijne zal de tweedehandsmarkt NOOIT zien! Tenzij ze me er 2000 euro voor geven hé, dan koop ik een nieuwe en een 135L, want ik denk dat ik daar ook helemaal weg van zou zijn.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #32
      Re: Grijswaarden

      Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Moest het een vrouw zijn, ik zou ermee trouwen! De mijne zal de tweedehandsmarkt NOOIT zien! Tenzij ze me er 2000 euro voor geven hé, dan koop ik een nieuwe en een 135L, want ik denk dat ik daar ook helemaal weg van zou zijn.
      Ik begrijp je volledig..... ....enz!!
      00.00 Gone

      Comment


      • #33
        Re: Grijswaarden

        nooit scannen in zwart-wit modus, veel goedkopere scanners, gaan enkele het groene kanaal van het beeld scannen en noemen dat dan zwart wit... heel veel detail gaat dus verloren.
        Gewoon in kleur scannen en achteraf zelf zelf zwart-wit maken.
        HDR is hier volledig out of the question vermits een scanner geen fototoestel is, en dus geen verschillende afbeeldingen nodig heeft om het volledige spectrum aan kleuren weer te geven.

        Comment


        • #34
          Re: Grijswaarden

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert_ Bekijk bericht
          nooit scannen in zwart-wit modus, veel goedkopere scanners, gaan enkele het groene kanaal van het beeld scannen en noemen dat dan zwart wit... heel veel detail gaat dus verloren.
          Gewoon in kleur scannen en achteraf zelf zelf zwart-wit maken.
          HDR is hier volledig out of the question vermits een scanner geen fototoestel is, en dus geen verschillende afbeeldingen nodig heeft om het volledige spectrum aan kleuren weer te geven.
          Bijkomende vraag: als je zwart-wit inscant, moet je dat dan ook in kleur inscannen of gaat dat in dit geval niet meer op?
          ______
          www.vue.photo

          Comment

          Working...
          X