Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb hier al een paar foto's gezien waar je een klein kadertje (of randje) in de foto ziet. Heb het al een paar keer geprobeert met ps maar vind het niet. Is er iemand die me hierbij kan helpen?
Alvast bedankt.
Maak een selectie waar je je kader wilt, ga naar "Edit" > "Stroke" en kies de kleur en lijndikte van je kader en vink "Inside" aan voor een mooie rechte hoek. Dit is waarschijnlijk de simpelste manier om een kader te maken.
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Ik vroeg me ook af hoe je een onderbreking in zo'n kader maakt. Zodat de lijn stopt, je dan je naam ofzo op die plaats kan schrijven en na je naam loopt de lijn gewoon weer verder. Weet iemand hoe je dat doet?
Ik vroeg me ook af hoe je een onderbreking in zo'n kader maakt. Zodat de lijn stopt, je dan je naam ofzo op die plaats kan schrijven en na je naam loopt de lijn gewoon weer verder. Weet iemand hoe je dat doet?
Stroke op een nieuwe laag zetten, en dan lijn weggummen waar je naam moet komen
Twee layers toevoegen, transparant
Op de eerste de kader en daarin een stuk van de lijn weggommen, op de tweede je naam. Geeft je de soepelheid om ze apart te bewerken.
Zet het in een action en je hebt minder werk
Comment