Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trust tekentablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: trust tekentablet

    ok.. vergeef me mijn reactie.
    dat is normaal en als u tablet dat niet doet.. gaat ge er ni veel mee bereiken..
    poof

    Comment


    • #17
      Re: trust tekentablet

      Allee tis u vergevenWat betreft die gevoeligheid,ik vind het toch maar raar ze.ik kan er geen weg mee.
      Marc

      Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

      Comment


      • #18
        Re: trust tekentablet

        Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
        Ik heb destijds zo'n wacom volito in den aldi gehaald.Is het normaal dat die pen al één centimeter boven het tablet al reageert??Ik vind dit nl zeer irritant en bijgevolg is dat tablet bijna nooit gebruikt.Ik teken bijna net zo goed gewoon met de muis.
        Het hangt ervan af wat je bedoelt met 'reageren'.

        Als je uw pen 1 cm boven uw tablet houdt, dan mag je uw cursor zien bewegen.
        Het is pas wanneer je volledig raakt/klikt op een tool of iets derg. dat ze echt in actie komt.

        Comment


        • #19
          Re: trust tekentablet

          pen reageert idd als je +/- 1cm boven het oppervlak zit!
          maar daarom selecteer je nog niks!
          bij mij gaat alles zoals het hoort op m'n aldi-geval!
          't is nie altijd brol!!

          mvg david
          nikon stuff

          Comment


          • #20
            Re: trust tekentablet

            Tja ik zal het moeten gewoon worden zeker...
            Marc

            Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

            Comment


            • #21
              Re: trust tekentablet

              ma enfin jullie doen precies dat da kweetni wat is...

              heel simpel...

              hou ze een halve cm boven uw tablet en ze reageert als een muis zeg maar.. dus je kan bewegen met het pijltje in uw programma evenals uw OS...

              van de moment dat uw pen het oppervlakte raakt ga je pas een actie ondernemen.. dus bv. selecteren of tekenen of iets dergelijks..

              dit is doodnormaal en als je dat niet wilt ben je niks mt die tablet... en ja het is idd effe wennen...

              en het maakt ni uit dat die van den aldi komt, nen A3, A4 of A5 is.. zolang ze van wacom zijn is het kwaliteit...

              ik werk zelf met een A4 simpelweg omdat ik dat opp nodig heb en dat het ook voldoende is.. dus ik heb voor mijn werk geen A3 of cintiq nodig, alohoewel de cintiq echt wel de moeite is...

              maar in principe voor simpele fotobewerkingen te doen, soften, brushen, ect... heb je eigenlijk genoeg aan een A5..

              MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
              dit is persoonlijk en hoe jij zelf het liefst werkt... en hoeveel jij wil investeren....
              en geloof me ik heb hier al enkele jaren ervaring met die tabletten, en trust is rommel.

              vergelijk het met coca cola en witte producten cola.. zoveel discussie als je wil maar coca cola blijft de standaard.
              poof

              Comment


              • #22
                Re: trust tekentablet

                Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
                Tja ik zal het moeten gewoon worden zeker...
                tja, je moet dat ergens begrijpen

                het is zoals in "cameras" het volgende posten:

                "help! ik heb net een dslr gekocht, mijn compactje heeft veel meer scherptediepte, wat doe ik verkeerd?!'

                dat sommigen dan beginnen te zuchten.. dat kan ik best begrijpen
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #23
                  Re: trust tekentablet

                  hier ook één van Wacom en zeeeeeeer tevreden over

                  Comment


                  • #24
                    Re: trust tekentablet

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    enig idee wanneer?
                    Laatste drie jaar was dat blijkbaar in januari : archieven
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: trust tekentablet

                      Mocht je het tablet kunnen testen: lat diagonaal over het tablet leggen en met de pen een lijn trekken. Blijkbaar kan je dan gemakkelijk zien hoe accuraat het tablet is/ bij Wacoms en andere goede toestellen krijg je op je scherm een rechte lijn, bij anderen duiken zaagtand artefacten op. Daarnaast is de software ondersteuning natuurlijk belangrijk en daar loop het bij veel Trust producten nu net scheef.
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #26
                        Re: trust tekentablet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                        Mocht je het tablet kunnen testen: lat diagonaal over het tablet leggen en met de pen een lijn trekken. Blijkbaar kan je dan gemakkelijk zien hoe accuraat het tablet is/ bij Wacoms en andere goede toestellen krijg je op je scherm een rechte lijn, bij anderen duiken zaagtand artefacten op. Daarnaast is de software ondersteuning natuurlijk belangrijk en daar loop het bij veel Trust producten nu net scheef.

                        Ik heb met mijn trust tekentablet even deze test gedaan:

                        Nu ja, oordeel zelf maar....



                        Als er zijn met een Wacom, ik ben benieuwd...
                        Mvg. Renzowoef
                        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                        Comment


                        • #27
                          Re: trust tekentablet

                          Ik heb dezelfde test snel ook eens met mijn 5 jaar oude Wacom Graphire gedaan en de resultaten lijken vergelijkbaar met die van Renzowoef - misschien een tikje gelijkmatiger maar de test zou pas objectief zijn als dezelfde persoon altijd hetzelfde patroon test. Dit is alleszins beter dan wat ik ooit als testresultaten van een goedkoop Taiwanees of Chinees tabletje in het Duitse C't tijdschrift zag.
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                          Comment

                          Working...
                          X