Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trust tekentablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trust tekentablet

    Heeft iemand ervaring met het tekentablet van trust? ( Wide Screen Design Tablet
    TB-7300)
    liefst info ivm gebruik met photoshop .
    Ik heb met "zoeken" 1 reactie op bd gevonden van 2003 en die was niet zo positief. Het prijsverschil met wacom is echter nogal groot. vandaar mijn vraag.
    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

  • #2
    Re: trust tekentablet

    Oorspronkelijk geplaatst door bernus Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het tekentablet van trust? ( Wide Screen Design Tablet
    TB-7300)
    liefst info ivm gebruik met photoshop .
    Ik heb met "zoeken" 1 reactie op bd gevonden van 2003 en die was niet zo positief. Het prijsverschil met wacom is echter nogal groot. vandaar mijn vraag.
    Zelf geen ondervinding met Trust maar wel gehad met Wacom.
    Ik durf te stellen dat Wacom véél beter zal zijn dan Trust en het prijsverschil zal daar niet vreemd aan zijn.

    Grtz, RF


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: trust tekentablet

      geachte,

      wacht mss tot er terug in den aldi liggen!!!
      heb er ook een gekocht! 50euro ofzo!
      is een wacom a5 formaat, werkt perfect en zeer accuraat


      mvg david
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: trust tekentablet

        Don't trust Trust.
        Ik heb nog niks geweten van Trust dat op iets trok, dus 't zal met dat tekentablet wel 't zelfde zijn.
        Ik heb een Wacom A5 en deze werkt perfect.
        SKurt.be
        www.SKurt.be

        Comment


        • #5
          Re: trust tekentablet

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          wacht mss tot er terug in den aldi liggen!!!
          enig idee wanneer?

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: trust tekentablet

            alles wat ik tot nu toe van Trust heb gehad (toetsenbord, muis, camera) was rommel... ik zou het niet doen.
            Groetjes, Damiaan.
            Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

            Comment


            • #7
              Re: trust tekentablet

              allemaal bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik maar best op de aldi-aanbieding wacht ( of eens ga zoeken op ebay )
              Met vriendelijke groeten,
              Bernus

              Comment


              • #8
                Re: trust tekentablet

                Ik heb hier een TRUST tekentablet liggen die ik regelmatig gebruik om in photoshop te werken en ben er zeer tevreden over

                Den deze : http://www.trust.com/products/produc...spx?item=12579
                Mvg. Renzowoef
                Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                Comment


                • #9
                  Re: trust tekentablet

                  ik heb daar op een beurs eens aan liggen prutsen... en het is echt crap.. accuracy is slecht, gevoeligheid is en ramp...
                  leg een beetje bij en koop u een wacom..
                  poof

                  Comment


                  • #10
                    Re: trust tekentablet

                    Ik heb destijds zo'n wacom volito in den aldi gehaald.Is het normaal dat die pen al één centimeter boven het tablet al reageert??Ik vind dit nl zeer irritant en bijgevolg is dat tablet bijna nooit gebruikt.Ik teken bijna net zo goed gewoon met de muis.
                    Marc

                    Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                    Comment


                    • #11
                      Re: trust tekentablet

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
                      Ik heb destijds zo'n wacom volito in den aldi gehaald.Is het normaal dat die pen al één centimeter boven het tablet al reageert??Ik vind dit nl zeer irritant en bijgevolg is dat tablet bijna nooit gebruikt.Ik teken bijna net zo goed gewoon met de muis.
                      zucht.. echtwaar..
                      poof

                      Comment


                      • #12
                        Re: trust tekentablet

                        gisteren nog een review gelezen in photoshop creative uitgave 6 2008 even de plus punten+++
                        GROOT oppervlak 19.5 bij 30.5 cm
                        aantrekkelijke prijs +- 150 €
                        32 macorknoppen

                        min punten ----
                        pen heeft baterij nodig
                        lijkt stof aan te trekken
                        alleen geschikt voor pc niet voor Macs

                        oordeel 8.5 punten
                        een goede prijs kwaliteit-verhouding en erg gemakkelijk in gebruik
                        jammer van het plastiek gevoel en soms is het tablet net iets langzamer
                        dan je zou willen.
                        Ideaal voor mensen die hum beeldbewerkingvaardigheden ver willen ontplooien

                        wil je er meer over lezen kijk dan in de uitgave van photoshopcreatieve nr 6 van 2008
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: trust tekentablet

                          Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                          zucht.. echtwaar..
                          Aan zulke uitspraken heb ik nu niks se....ik heb nog nooit met een tablet gewerkt,dus ik kan niet weten welk gevoel dat dat geeft.Als je niks beter te vertellen hebt.....
                          Marc

                          Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                          Comment


                          • #14
                            Re: trust tekentablet

                            Spotterke,
                            Ten eerste breekt ge in in een topic van een ander, das niet fair
                            en ten tweede mag je dan zulke uitspraken zeker verwachten!

                            Grtz, RF


                            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                            Comment


                            • #15
                              Re: trust tekentablet

                              Inbreken???goe bezig jullie.I.p.v een nieuwe topic te starten is het toch veel makkelijker om hierop in te pikken.Maja ik ken zo ondertussen de mentaliteit hier.....Soms weet ik echt niet waarom ik hier nog kom.Als men nog geen simpele vraag meer mag stellen..Pff
                              Marc

                              Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                              Comment

                              Working...
                              X