Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
HDR my way
Collapse
X
-
-
-
Re: HDR my way
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtZeg maar JeroenWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtJa, dat is ook beter, maar mijn huidige PC trekt dat niet :-) Er is een nieuwe PC in bestelling met 4 processoren, 4 Gb RAM en 768 Mb videogeheugen. Die zou er minder problemen mee mogen hebben zou ik zo denken.
Voor de geïnteresseerden: de HP9350, 999 euro in de Fnac, afbetalen met 0% interest en als je je lid maakt 10% in punten op je ledenkaart, wat zowat 100€ is die je weer aan andere dingen kan besteden, in mijn geval nog 750 Gb storage, omdat mijn Terrabyte (maar wel mirrored) ei zo na vol zit. Die nieuwe PC heeft een harde schijf van 750 Gb, dus alles wat op die PC staat, komt dan op die nieuwe harde schijf. Ook Fnac, 99€ voor 750 Gb, van Lacie. Kan je niet voor sukkelen zou ik zo zeggen.
Wow, ik wijk af.With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtVan de site waarop Jeroen Kenis de file gezet heeft, of van mijn website? Die is via Skynet, en normaal altijd bereikbaar...
'k Heb net nog eens geprobeerd vanop een andere pc, maar met hetzelfde resultaat. (Zowel rechter muisknop en save as, als via open in new tab)
(als je wil kan ik je screenshots pm'en hoor)Nikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cptKoala Bekijk berichtDe pdf heb ik kunnen afhalen, het gaat dus wel degelijk om jouw site.
'k Heb net nog eens geprobeerd vanop een andere pc, maar met hetzelfde resultaat. (Zowel rechter muisknop en save as, als via open in new tab)
(als je wil kan ik je screenshots pm'en hoor)
Dit is dus de link naar de pdf op mijn site.
heb hem effe getest vooraleer dit te posten, en bij mij werkt het...______
www.vue.photo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtjamaar, ik heb de .mht vervangen door de .pdf hé...
Dit is dus de link naar de pdf op mijn site.
heb hem effe getest vooraleer dit te posten, en bij mij werkt het...
De pdf gaat zoals het hoortNikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cptKoala Bekijk berichtInderdaad, ik verwees zoals je aanhaalde nog naar de .mht uit je oorspronkelijke post.
De pdf gaat zoals het hoort______
www.vue.photo
Comment
-
Re: I did it my way
Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk berichtBedankt Elvis
SF______
www.vue.photo
Comment
-
Graag gedaan hoor allen
Wist niet wat doen om 03.00 uur snachts e,n was ff BD ant lezen en zag zo de HDR topic die wel intressant is zoals altijd.
Dacht even , zal eens even mijn adobe acrobat reader pro is testen en dat is blijbaar dan tog gelukt.
Mooie tutorial Simplephotography , heb er veel van kunnen leren , nu alles nog in de praktijk doenCanon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II
Comment
-
Hartelijk dank voor dit initiatief, Jeroen:-)))
De PDF is al afgdrukt en veel clubleden zullen zich daarvoor interesseren.
Ondertussen hebben we ook een demonstratie gehad met 4 jpg file op 4 lagen in PS en dan via een maskerlaag bepaalde plaatsen bijwerken.
Het eindresultaat was goed, maar jou methode is nog veel beter:-)))
Mvg, benNikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-art Bekijk berichtHartelijk dank voor dit initiatief, Jeroen:-)))
De PDF is al afgdrukt en veel clubleden zullen zich daarvoor interesseren.
Ondertussen hebben we ook een demonstratie gehad met 4 jpg file op 4 lagen in PS en dan via een maskerlaag bepaalde plaatsen bijwerken.
Het eindresultaat was goed, maar jou methode is nog veel beter:-)))
Mvg, ben
Ik kan er soms echt niet bij dat mijn foto's zo goed gevonden worden. Ik vind dat namelijk helemaal (nog) niet. Misschien is dat net wat de passie brandend houdt. Ik ben nooit echt tevreden, het kan altijd beter, en mensen die mij zeggen dat mijn foto's echt goed zijn, geloof ik meestal niet. Dan denk ik dat ze dat maar zeggen om mij een plezier te doen, en complimenten van leken neem ik zeker niet serieus, omdat die alle foto's goed vinden die er beter uitzien dan wat er standaard uit een compacte camera van den Aldi komt.
Dus euh... hou je niet in om met onderbouwde kritiek te komen ook hé. het kan niet dat dit helemaal is zoals het moet, of tenminste: dat gevoel heb ik. Het moet zeker nog beter kunnen volgens mij. Mijn L-lenzen hebben er veel aan gedaan (groot oplossend vermogen), en ik denk dat een FF body ook nog meer detail in mijn RAW zal dumpen. Maar los daarvan... ik blijf zoeken. Alle tips, suggesties, ideeën zijn welkom.______
www.vue.photo
Comment
-
Bedankt voor de uitleg - het wordt duidelijk tijd dat ik Photomatix nog eens installeer en kijk of mijn oude versie ook die tonemapping heeft.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment