Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contacten maken en automatisch nummeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Contacten maken en automatisch nummeren

    Ik ben op zoek naar een programma dat mij in staat stelt om automatisch contacten te maken van een reeks jpg's, dewelke in een directory zitten. En als het dan nog kan, deze contacten sequentieel te nummeren en te schikken op pagina's (vb A4),die vervolgens doorgestuurd kunnen worden voor ontwikkeling.
    Zo hoef ik niet telkens foto per foto te verkleinen, de naam te wijzigen en deze in te voegen op een pagina.

  • #2
    Re: Contacten maken en automatisch nummeren

    Adobe Bridge kan het allemaal. Ik dacht dat Lightroom dit ook kon evenals Acdsee. Met Bsizer kan je ook batchverwerking doen.

    Comment


    • #3
      Re: Contacten maken en automatisch nummeren

      Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Vanwijnsberghe Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar een programma dat mij in staat stelt om automatisch contacten te maken van een reeks jpg's, dewelke in een directory zitten. En als het dan nog kan, deze contacten sequentieel te nummeren en te schikken op pagina's (vb A4),die vervolgens doorgestuurd kunnen worden voor ontwikkeling.
      Zo hoef ik niet telkens foto per foto te verkleinen, de naam te wijzigen en deze in te voegen op een pagina.
      Als het goed moet zijn en gratis >> zeker deze

      Heeft een contactsheetbuilder en een apparte batch/rename converter, die in advanced heel veel kan!
      SF
      00.00 Gone

      Comment


      • #4
        Re: Contacten maken en automatisch nummeren

        Precies wat ik zocht.

        Hartelijk bedankt

        Comment

        Working...
        X