Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's verkleinen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's verkleinen

    hoi,

    ben al een hele tijd niet meer op belgium digital geweest met mijn foto's doordat ik alleen was gaan wonen en geen pc meer had

    met als gevolg dat ik niet heel juist meer weet hoe ik men foto's kan verkleinen om ze op deze site te zetten!!!!

    wie heeft me indertijd geholpen of wie kan me nog eens opnieuw op weg helpen????

    alvast bedankt en dikke kus

  • #2
    Re: foto's verkleinen

    mensen, alvast bedankt om te willen reageren op dit bericht maar heb de hele uitleg gevonden door een map met alle privé berichten te openen en daar heb ik alles gevonden!!!!

    Comment


    • #3
      Re: foto's verkleinen

      Als je naar Imageshack gaat, kun je "resize image?" aanklikken en zo de gewenste resolutie hier invoeren. Als je nog meer info zoekt kun je hier terecht. Je kunt natuurlijk ook heel gemakkelijk in Photoshop / Paint Shop Pro /... je foto verkleinen en dan zo uploaden.
      ALT+CTRL+I voor Photoshop en SHIFT+S voor Paint Shop Pro. Voor de andere weet ik het niet, maar denk niet dat dat zo nodig is

      Ik denk wel dat dit onderwerp in 'Fotobewerking' moest staan
      Sony Alpha 200 met SONY 18-70 mm/3,5-5,6

      Comment


      • #4
        Re: foto's verkleinen

        Oorspronkelijk geplaatst door saske Bekijk bericht
        mensen, alvast bedankt om te willen reageren op dit bericht maar heb de hele uitleg gevonden door een map met alle privé berichten te openen en daar heb ik alles gevonden!!!!
        Zie het net te laat. Goed dat je het gevonden hebt
        Sony Alpha 200 met SONY 18-70 mm/3,5-5,6

        Comment


        • #5
          Re: foto's verkleinen

          de zoekfunctie op het forum werkt niet zeker? ;-)
          Er is nog maar pas een topic hierover in de "fotobewerking" sectie.. ;-)
          poof

          Comment


          • #6
            Re: foto's verkleinen

            [MOD]
            Even verplaatst naar geschikter forumdeel

            Comment

            Working...
            X