Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poging tot woordje uitleg voor de roadrunner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Sorry ik had deze topic nog niet gezien, was nog bij de vorige blijven steken :
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=22563&whichpage=4
    Daar stelde ik nog eens een concrete vraag welke waarden ik moest invullen bij een crop :
    widht:....px Height:....px...resolution :..pixel/inch.
    En riep de hulp in van Phille. Van Henkv is daar al een antwoord op gekomen. Wat dat betreft is het mij nu duidelijk.
    Ook aan de uitleg hier van Hustler heb ik heel veel opgestoken. Bedankt.
    Ik was soms al gek, nu werd ik er nog krankjorum van ook, nu er nog stilletjes van bekomen en dan opnieuw aan de slag. Merci allemaal.

    Comment


    • #17
      trek het u niet aan, sonyke. we zijn allemaal blij dat de phille terug is. vooral omdat we zelf nog een vakantie te goed hebben

      Comment


      • #18
        Zelfs ik begrijp het!!! Knappe uitleg

        Comment


        • #19
          Hee Hustler da s zo n Dennis Taylor bril !!

          Comment


          • #20
            Awel,Hustler,ge zijt ne knappe kerel!(Pas op,ik val niet voor kerels hé )
            En dan nog verstandig ook!
            Danny's Photosite

            Comment


            • #21
              Ik heb net je uitleg afgeprint,Hustler en heb hem nu steeds bij de hand!
              Danny's Photosite

              Comment


              • #22
                hey marjo, dat heb je goed gezien

                'k weet ook wel dat dat absoluut geen zicht is, maar zonder die achterlijke dennis "specs" zou ik nooit een tornooi gewonnen hebben, wegens te blind om een bal scherp te zien. nu ben ik al meer dan 10 jaar met pensioen, maar van de laatste 10 tornooien die ik gespeeld heb, heb ik er 7 gewonnen en de laatste keer was ik het zo beu, dat ik het zelfs in de finale afgetrapt ben en ik heb sindsdien nooit meer een titel verdedigd. af en toe durf ik soms totaal onverwacht opduiken, met niet echt belabberde resultaten tot gevolg, vooral niet als er een interessante prijzenpot te verdelen is. zo ben ik aan mijn bijnaam geraakt: the hustler. een beetje trainen kan toch deugd doen hè.

                Comment

                Working...
                X