Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Landschap

Hoi, ik weet dat het hier niet echt op het forum past, maar wilde toch ff tonen wat men nog kan met Photoshop.
    Volledig gemaakt zonder gebruikt te maken van een start-foto of foto's.
    Gewoon eigen gevoel in weergegeven.

Last edited by Josv; 25 augustus 2008, 16:14.
    Jos
    Site

Re: Landschap

aangename kleuren, spuuglelijk kader.

Comment

Heel knap experiment! Bedankt voor het posten

A
      https://www.instagram.com/aschoewever/?hl=en
      https://www.flickr.com/photos/191275694@N02/

Comment

Mooi gedaan.
        Het had een bewerkte foto KUNNEN zijn als er ietsje minder herhaling in de bovenste helft zou zitten.

Blijf experimenteren.
        Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
        http://petermaas.blogspot.com/

Comment

Ik zie er niks in, lijkt gewoon een foto met een Photoshop-effectje en een simpel kadertje errond. Voor de rest niks. Zelfs geen onderwerp.

Comment

Het is het laatste wat je ziet als je op een heldere winterdag door het ijs zakt en omhoogkijkend door de ijslaag naar de hemel en de bomen aan de kant kijkt....

Het is een kruisbestuiving van origamifiguurtjes, paardenbloemen in de bloei en een tropische cocktail....

Het is wat je verbeelding ervan maakt en ik vind het knap

De kader doet inderdaad wat afbreuk aan het werk zelf, maar dat is gemakkelijk te verhelpen.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Het is het laatste wat je ziet als je op een heldere winterdag door het ijs zakt en omhoogkijkend door de ijslaag naar de hemel en de bomen aan de kant kijkt....

Het is een kruisbestuiving van origamifiguurtjes, paardenbloemen in de bloei en een tropische cocktail....

Het is wat je verbeelding ervan maakt en ik vind het knap

De kader doet inderdaad wat afbreuk aan het werk zelf, maar dat is gemakkelijk te verhelpen.
              Hoi Laurens

Hartelijk dank voor de prachtige beschrijving, zou het zeker niet beter kunnen
              Ga het tekstje zeker bewaren.

Blij dat er toch iemand zijn fantasie, gedachten gang laat gaan, dit is het geen ik echt wil realiseren.
              Foto's?? om bij stil te staan, om bij na te denken, zelf een creatie verwezelijken.
              Jos
              Site

Comment

Working...
              X