Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitcherige bewerkingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kitcherige bewerkingen

    Ik heb onlangs een Marokkans trouwfeest gefotografeerd,
    nu weet ik dat die mensen enorm houden van kitcherige achtergronden zoals wolken oceanen enz...

    Nu werk ik normaal uitsluitend met cs3 en heb ik helemaal geen waar ik dergelijks skins kan vinden... Kan hier me iemand bij helpen?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Kitcherige bewerkingen

    voor leuke achtergrondjes is er op google heel wat te vinden hoor vb http://www.freenaturepictures.com/beach-pictures.html mvg david

    Comment


    • #3
      Re: Kitcherige bewerkingen

      Thx David, het zijn idd zo een zaken die zoek, maar iemand weet heeft van een site of een programma waar men dergelijke skins aanbied voor trouwreportages of andere zaken mag je deze steeds doorgeven, ik zal jullie heel dankbaar zijn...

      Comment


      • #4
        Re: Kitcherige bewerkingen

        Misschien moet je toch eens duidelijk stellen wat je eigenlijk zoekt?

        Is het een digitaal bestand (foto) die moet dienen om achter de 'trouwers' te plaatsen in Photoshop? Zoals David reeds aangaf.
        Of is het een geprinte achtergrond op papier of doek of weet ik veel, die je gebuikt als backdrop achter je 'trouwers' tijdens de fotoopname?
        Of is het iets helemaal anders?

        Comment


        • #5
          Re: Kitcherige bewerkingen

          Ik heb het over digitale backgrounds, meer bepaald over van die typische achtergronden die gebruikt worden bij trouwfoto's.

          Comment


          • #6
            Re: Kitcherige bewerkingen

            Ga eens zoeken op Graphic Authority.
            Daar vind je zeker wat je nodig hebt

            Comment


            • #7
              Re: Kitcherige bewerkingen

              hey Kisja,

              Daar staan idd de zaken die ik zoek, alleen vind ik € 100 duur aangezien ik niet van plan ben in de toekomst soortgelijke opdrachten aan te nemen...

              Bestaat er geen freeware voor dergelijke bewerkingen, ik weet dat je bij compact cameratjes dikwijls dergelijke programma's meegeleverd krijgt...

              Comment

              Working...
              X