Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ode aan Da Vinci

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ode aan Da Vinci

    Last edited by Josv; 25 augustus 2008, 15:23.
    Jos
    Site

  • #2
    Re: Ode aan Da Vinci

    Dank voor de reactie's

    liever negatieve commentaar dat dit hoor
    Jos
    Site

    Comment


    • #3
      Re: Ode aan Da Vinci

      geef hier dan eens wat meer uitleg over ,
      persoonlijk vind ik dat vierkantje veel te donker , op mijn monitor is dit praktisch zwart ,
      ik vind daar ook geen onderwerp in . Wat heb je met dit beeld willen uitdrukken ?
      met vriendelijke groeten, david

      Comment


      • #4
        Re: Ode aan Da Vinci

        Ik vind het al bij al een geslaagde blending van 'Da Vinci fragmenten'. Mooi kleurenpallet. Het vierkant vind ik ook te donker. Ook het gezichtsprofiel in het vierkant zou wat meer mogen contrasteren. De gebogen lijn door het oog vind ik knap gedaan.
        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
        And why do we fall, Bruce?

        Comment


        • #5
          Re: Ode aan Da Vinci

          Je ziet dat dit gemaakt is door iemand met een artistieke achtergrond:-)) Bravo.

          Op mijn Mac HD monitor is het vierkantje niet te donker, alhoewel ik het ook wat meer doortekening had gegeven.

          mvg, Ben
          Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

          Comment


          • #6
            Re: Ode aan Da Vinci

            Hoi,

            Het vierkantje kan inderdaad aan de donkere kant zijn, heb het nu een beetje opgelicht.

            Het zijn de kleine dingen (vederpen,papier, geschreven teksten, houten frames, ...) die Da vinci moest gebruiken, om zij dromen te verwezelijken, maar als U erbij stil staat heeft hij heel wat teweeg gebracht.
            zowel medisch, kunst,techniek,archtectuur,scheikunde....

            Het donkere vierkant mer andere kleurschakering, is het "huidige" dat een overlay geeft aan die details.
            Zonder die vroegere details, zou er geen vierkant bestaan.

            Hij was zijn tijd heel ver vooruit.
            Daarom dit beeld, deze foto
            Jos
            Site

            Comment


            • #7
              Re: Ode aan Da Vinci

              ik vind zulke collage's altijd knap, en deze is dan ook nog eens heel mooi gemaakt.
              doch ik weet niet wat (en hoeveel) de bronbestanden waren, en dan is het heel moeilijk een oordeel te vellen.
              misschien een beetje onsamenhangend uitgelegd, ik weet het, maar ik denk wel dat je het begrijpt
              Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

              Comment


              • #8
                Re: Ode aan Da Vinci

                'k ben er twee keer naar komen kijken, maar kon niet zeggen of het zeer goed was of buitengewoon goed, als je van "niets" begonnen bent, chapeau, alleen, inderdaad het bruine vlak leek mij vreemd...
                Mvg
                Luc
                350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
                http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

                Comment


                • #9
                  Re: Ode aan Da Vinci

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lvs Bekijk bericht
                  'k ben er twee keer naar komen kijken, maar kon niet zeggen of het zeer goed was of buitengewoon goed, als je van "niets" begonnen bent, chapeau, alleen, inderdaad het bruine vlak leek mij vreemd...
                  Mvg
                  Luc
                  Hoi Lvs,

                  Ben inderdaad van "niets" begonnen, enkel de "tools" die photoshop elements mij ter beschikking stellen, gebruikt om dit aan te maken.

                  Mijn artestieke heeft misschien iets te maken met mijn vorige jaren schilderkunst.
                  Probeer nog steeds af en toe een volledige creatie te maken naar mijn gevoelens, en met het nemen van een foto lukt mij dit niet

                  In elk geval, dank aan iedereen voor de commentaar.
                  Jos
                  Site

                  Comment

                  Working...
                  X