Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laten afdrukken van foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laten afdrukken van foto's

    Heb een aantal foto's die ik zou willen laten afdrukken, heb de foto's wat bijgewerkt, gecropped en sommige van een kader voorzien.
    Hoe moet ik deze foto's nu aanleveren zodat ze goed afgedrukt worden ?

  • #2
    Re: laten afdrukken van foto's

    bedankt voor de vele reacties

    blijkbaar is het heel simpel ... bij het afgeven van de foto's gewoon vermelden dat het om aangepaste formaten gaat

    Comment


    • #3
      Re: laten afdrukken van foto's

      Ik crop mijn foto's altijd op 10X15 zonder de kwaliteit te verlagen, zodat ik ze later nog kan vergroten.

      Comment


      • #4
        Re: laten afdrukken van foto's

        Ik laat mijn foto`s altijd afdrukken bij profotonet.nl daar kun je bij de opties aanvinken of je de foto precies 10x15 af wil laten drukken of aangepast aan je aangeleverde foto zodat ook je kader enz. je moet er alleen wel omdenken dat je de correctie niet aanvinkt anders gaan ze de foto daar voor je bijwerken voor hij afgedrukt wordt. Ik heb hele goeie ervaringen met dit bedrijf ben zeer tevreden, als je voor 15.00 uur s`middags besteld heb je ze de volgende dag al in huis.

        Comment


        • #5
          Re: laten afdrukken van foto's

          Ook ik laat afdrukken via Profotonet.nl. Ze zijn niet de goedkoopste, maar ik vind de kwaliteit van de afdrukken heel erg goed. En ze werken inderdaad lekker snel!
          Last edited by Dreekes; 4 juni 2008, 11:08. Reden: schrijffoutje
          https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

          Comment

          Working...
          X