Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beveiliging van foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: beveiliging van foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
    Zoek deze dan maar eens op in je cache

Gevonden hoor, allebei

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

..en 2 seconden om ze te mergen in CS3
      SF
      00.00 Gone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
        @fotograafrs bedankt maar nu ... is er misschien iemand met een mac die weet wat "alt+0169" is bij de mac. ?
        ALT+g
        PENTAX for your precious moments

Comment

@rik bedankt en misschien heb je ergens een site of een lijst met nog meer van die toetscombinaties (pc-Mac)

Comment

Hoi Miriam, je bent een switcher heb ik door?
            Als je even googled vind je wel het een en ander, zoals bijvoorbeeld deze.

Het is op de Mac erg eenvoudig, alle 'speciale' tekens zitten verstopt onder de 'normale' letters, je drukt gewoon de ALT/Option toets in en een andere toets, zie je snel genoeg wat eronder vandaan komt.
            Als je bijv. een ß (ringel-s) wilt druk je op ALT+s, wil je een ø druk je op ALT+o, wil je een é druk je op ALT+e en dan de 'e', wil je á druk je op ALT+e en daarna de 'a'.

Je zult zien dat de meesten erg eenvoudig te onthouden zijn, 'ø' onder de 'o', umlaut onder de 'u', 'ß' onder de 's', accent egu onder de 'e', accent grave onder de ` en ga zo maar door, probeer het maar gewoon eens.

Comment

@rik bedankt en misschien heb je ergens een site of een lijst met nog meer van die toetscombinaties (pc-Mac)

Comment

@krisdg bedankt vor de link

@rik nee hoor ik ben geen switcher.... ik ben iemand (van die met geld) welke al meer dan 20 jaar met mac werkt , maar gezien mijn werk heb ik die speciale tekens nooit nodig gehad. (nog nooit met pc gewerkt)
                En ik kreeg van iemand met een pc een tekst en daar staat "alt + 169 " en dit wist ik nu niet , vandaar.
                toch bedankt voor het antwoord hoor.

Comment

Graag gedaan hoor, was trouwens niet negatief bedoelt hoor, hoe meer switchers hoe beter, iedereen aan de Mac

nog nooit met pc gewerkt
                  Met u kan ik praten.

Comment

Rik "hoe meer switchers hoe beter" liever niet hoor.

Comment

Rik "hoe meer switchers hoe beter" liever niet hoor.
                      Een wereld zonder PC-problemen, lijkt me heeeerlijk...

Comment

weer wat werklozen erbij .... nee toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Gevonden hoor, allebei
                          Precies. En, staat het uiteindelijke beeld in je cache? Er werd immers geschreven:
                          Al wat je op je scherm kan zien van afbeeldingen staat ook in je cache!
                          Anyway, je snapt wel dat het op zo'n manier mogelijk is om het je flink moeilijk te maken (zonder screendump er van te maken natuurlijk, want daar helpt bijna niets tegen...). Zo kun je bijvoorbeeld delen laten overlappen of in stukjes versnijden...
                          Last edited by Joost; 25 april 2008, 21:16.

Comment

ik dacht dat er in Photoshop een manier was om na te gaan of je fotos elders gebruikt werden. Heb dit ooit gehoord tijdens een cursus maar omdat het ging over een "betalende" optie had ik er verder niet veel interesse in

Is inderdaad zo dat elke foto te pikken is zodra ie op een site staat, zover ik weet. En als je iets kent van website-ontwikkeling dan weet je ZEKER hoe dat moet, zelfs met Flash-movies.. *grijns*

My advice:
                            Je kan je fotos niet al te groot maken voor op je site. Ik gebruik ook maar 400 à 500 pixels als max afmeting want ik heb niet graag dat ik aldoor moet scrollen om een foto in zijn geheel te kunnen bekijken. Als ze groter willen zien moeten ze maar dokken, haha.
                            Plus een tekstje erop met de maker, zoals hier al is aangehaald.
                            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

zoiets van 10 euro per stuk ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                                Foto's kunnen altijd gepikt worden, al is het met een print screen.
                                Als ze willen lukt het altijd.

Ik ken van computers echt héél weinig ,maar is "Java script" niet iets waarmee je downloaden kunt beletten?

Walter
                                D850

Comment

Working...
                                X