Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mss een draad opstarten met communie kaartjes?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: mss een draad opstarten met communie kaartjes?

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    En dezelfde die Jill greenberg haar unieke stijl nabootst
    Ik dacht net hetzelfde seh
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Ik dacht net hetzelfde seh
      Niets mis aan het "nabootsen" maar ik vind het persoonlijk jammer dat deze fotografen/fotografes in België met die foto's een "waaaw" creëren omdat veel bezoekers/klanten de wondere wereld van magische internationale kinderfotografen niet kennen. De enige naam of stijl die in België bekend/gekend is Anne Geddes ...

Net hetzelfde met de "Dave Hill" look ... duizenden fora's terug te vinden over hoe men zijn eigen "unieke" stijl kan nabootsen in PS. Jammer dat die copycats er niet bij stil staan dat ze géén stijl aan creëren zijn maar een fotokopie aan het maken zijn

Copying a style isn’t inspiration …
      Copying a style is bad business, you will never succeed that way …
      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        En dezelfde die Jill greenberg haar unieke stijl nabootst
        maar er blijkbaar niet zo goed in slaagt ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Parys Andy Bekijk bericht
          maar er blijkbaar niet zo goed in slaagt ..
          Blijkbaar wel net genoeg om er het 13u nieuws op VRT mee te scoren
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
            Mijn 2 testkaartjes voor kennissen hun dochtertje.
            Tekst heb ik hier gezien bij iemand en vond het erg leuk, dus heb ik het overgenomen.
            Hopelijk vind de persoon in kwestie dit niet erg. (ben de naam even kwijt)

héla héla dat heb je van mij !!
            haha geen probleem hoor, ik was hier ook beter eerst komen kijken vooraleer ik aan die van mij begon, dan had ik ook wat mooie ideeen kunnen kopieren ! leuk werk hier !
            Eos 7D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Comment

Direct in het nieuws van 13 u op EEN: nieuwe trends in communiefotografie.
              Begreep ook niet zo direct wat de nieuwe trend zou zijn.
              De communiefoto's van de jaren stillekens , met overdreven geregiseerde foto's, lijken me al lang verleden tijd. Een Alice in Wonderland shoot...kan voor mij ook buiten het communieseizoen.
              Maar wel is het zo, de kids moeten er fun aan beleven.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Begreep ook niet zo direct wat de nieuwe trend zou zijn.
                De communiefoto's van de jaren stillekens , met overdreven geregiseerde foto's, lijken me al lang verleden tijd. Een Alice in Wonderland shoot...kan voor mij ook buiten het communieseizoen.
                Maar wel is het zo, de kids moeten er fun aan beleven.
                dees vind ik ook, vaak pushen de ouders, wij willen dit, dat, ...
                terwijl het kind daar staat te staan en totaal tegen zijn goesting foto's laat schieten.
                een kind da je vrij laat heeft er zelf meer zin in en gaat gelijk hoe een betere reeks afleveren, en vraag je dan es iets dan zal hij/zij het met veel meer plezier doen.
                zelf nog geen last van gehad.

vrt/vtm geval spreek ik me niet over uit, das kwestie van smaak
                nikon stuff

Comment

Maak jullie niet te druk over de nieuwswaarde van die berichten...
                  Er zijn altijd al verschillende soorten fotografen geweest, en die 'alternatieve' stijl is heus geen trend, anders zou ik wel wat meer communie-opdrachten hebben.

Vrt en vtm contacteerden mij omdat ze dat artikel in de morgen hadden gelezen. Ze vroegen zelfs of ik geen communiereportage in scene wilde zetten, omdat ik er vorig weekend net geen had.

Omdat één redactrice van de morgen een ideetje heeft, is het daarom nog geen trend. Blijf aub gewoon jullie ding doen!
                  Myra fotografie

Comment

hier ga ik dan...met de foto's van de communiekaartjes van onze dochter Julie

ter verduidelijking...het wordt een mini-boekje met 2 (!) pagina's, recto-verso bedrukt.

eerste pagina voorkant is haar naam en de datum (Julie - 13 mei 2010)
                    eerste pagina achterkant

tweede pagina voorkant

tweede pagina achterkant

langs elke foto past een witte rand van 4 cm (links bij "voor" en rechts bij "achter").
                    De 2 pagina's worden samengehouden met een lint met strik in heerlijk roze (hihihi).
                    Het mag dus een beetje opvallen.

Onze bakker vond deze foto's met zijn cupcakes zo leuk dat hij een foto van de "cupcakes" reeks gebruikt heeft voor reclame in de krant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                      hier ga ik dan...met de foto's van de communiekaartjes van onze dochter Julie

ter verduidelijking...het wordt een mini-boekje met 2 (!) pagina's, recto-verso bedrukt.

eerste pagina voorkant is haar naam en de datum (Julie - 13 mei 2010)
                      eerste pagina achterkant

tweede pagina voorkant

tweede pagina achterkant

langs elke foto past een witte rand van 4 cm (links bij "voor" en rechts bij "achter").
                      De 2 pagina's worden samengehouden met een lint met strik in heerlijk roze (hihihi).
                      Het mag dus een beetje opvallen.

Onze bakker vond deze foto's met zijn cupcakes zo leuk dat hij een foto van de "cupcakes" reeks gebruikt heeft voor reclame in de krant.
                      Zeer origineel!! Deze steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit
                      Perfecte styling

[Mod]Omdat het hier niet nodig is de foto's te herhalen (jouw post staat onmiddellijk onder de post waarop je antwoordt), heb ik ze achter linkjes geplaatst.[/Mod]
                      Last edited by LesC; 4 mei 2010, 14:38. Reden: Foto's achter linkje geplaatst
                      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

en deze zijn twee voorstellen voor het vriendje van onze dochter....

ik heb de kaartjes al laten afdrukken als proefdruk. Op parelmoer papier heeft het tweede kaartje een hele mooie gouden glans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                          Zeer origineel!! Deze steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit
                          Perfecte styling

[Mod]Omdat het hier niet nodig is de foto's te herhalen (jouw post staat onmiddellijk onder de post waarop je antwoordt), heb ik ze achter linkjes geplaatst.[/Mod]
                          elk zijn goesting zekers
                          maar zekers niet de mijne
                          veel te gemaakt
                          grtz
                          bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                            en deze zijn twee voorstellen voor het vriendje van onze dochter....

ik heb de kaartjes al laten afdrukken als proefdruk. Op parelmoer papier heeft het tweede kaartje een hele mooie gouden glans
                            Ik denk dat ik fan van je ontwerpen ben!
                            Weer zeer origineel!
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

ik heb de kaartjes al laten afdrukken als proefdruk. Op parelmoer papier heeft het tweede kaartje een hele mooie gouden glans[/QUOTE]

Ik kan deze kaartjes ook wel smaken hoor, heel prachtig en origineel.

Comment

dank u wel voor de "complimentjes"

Miet

Comment

Working...
                                X