Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen bij studio fotorafie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen bij studio fotorafie

Voor een goeie kennis ben ik bezig om producten te fotograferen voor op zijn website.

Het betreft hier om reinigings en onderhouds producten, maar we zitten met een probleem,

Omdat we alle foto's willen hebben op een witte achtergrond stoten we nu op wat problemen, Doorzichtige flessen en of witte flessen komen niet uit of er is geen verschil te zien tussen fles en achtergrond.

Er is nogthans een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen maar ik vind niet onmiddellijk waar ik het moet zoeken.

Wie kan mij helpen of weet een site waar ik wat informatie kan inwinnen ?
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: problemen bij studio fotorafie

Zou dit je op weg kunnen helpen?
    BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
      Zou dit je op weg kunnen helpen?

Ik heb deze al gelezen, maar dit bied niet echt een antwoord op mijn vraag.... het gaat hier specifiek of doorzichtige of witte flessen op een witte achtergrond.
      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
        Ik heb deze al gelezen, maar dit bied niet echt een antwoord op mijn vraag.... het gaat hier specifiek of doorzichtige of witte flessen op een witte achtergrond.
        Aan beide zijden een zwarte reflector plaatsen (zwart karton bv.).
        www.fotofolio.be

Comment

Plaats eens een voorbeeld van je eigen werk en een beschrijving van je opstelling.

Plaats dan ook eens een voorbeeld van wat je zou willen bekomen.

Mvg,
          TravelToy
          www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Vermits je deze vraag in 'Fotobewerking' geplaatst heb, ga ik er eigenlijk van uit dat je een softwarematige oplossing zoekt voor reeds gemaakte beelden. Klopt dat? In dat geval helpt het misschien als je een voorbeeld post, zodat anderen daar eens hun Photoshop-trukendoos op los kunnen laten.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
            X