Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwart-wit met kleuren contrasten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zwart-wit met kleuren contrasten

Dag allemaal, mijn eerste post hier.

Ben nogal met photoshop bezig en vooral nieuwsgierig naar de leuke technieken en moderne bewerkingen!

Ik heb deze foto gevonden en vind de kleur super mooi om zelf toe te passen op eigen foto's! Maar snap er geen ....van!
    Hoe word die zo bewerkt (veronderstel zwart-wit met kleuren contrasten of arme kleuren erbij) weet iemand hoe ze deze zo kunnen bewerken?

[IMG][/IMG]
    Last edited by stevengeer; 22 maart 2008, 12:36.

Re: zwart-wit met kleuren contrasten

Onderaan de foto staat ".. X-processed". Wat zou dat kunnen betekenen?
    Misschien eens in Google intypen. Kijk ook eens bij "lettergrootte". Succes.
    Mvg.
    mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Het ontwikkelen van film in de verkeerde chemicaliën, zoals diafilm in C41, wordt cross-processing (of crossen) genoemd. je kan een gratis photoshop-action hiervoor downloaden op http://www.atncentral.com/download.htm (a2d lomo) voorbeeldje
      groeten,ddavid

Comment

hey alvast bedankt, ben al wat wijzer geworden! heb interresante actions gevonden op deze site! en leuke effecten mee gedaan al

heeft iemand nog van die gratis action tools? vind die beter dan filters en gemakkelijk wel...

bedankt

Comment

Die actions zijn in 't engels. Werken die ook in een nederlandstalige Photoshop?

Comment

@pagigoli : actions moeten wel aangepast worden dan : selecteer "background" moet worden : selecteer "achtergrond" enz... mvg ddavid

Comment

Working...
            X