Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het zeke iets...
knap gewerkt
persoonlijk zou ik geen zwarte band gebruiken achter de letters van
eurosong 2008....en ik zie nog een bleke vlek tussen haar dijen....
*www.InPuT79.be* Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8
Ik vind het zeke iets...
knap gewerkt
persoonlijk zou ik geen zwarte band gebruiken achter de letters van
eurosong 2008....en ik zie nog een bleke vlek tussen haar dijen....
Hoi,
Goed opgemerkt, ga ik nog proberen iets aan te doen.
Band eurosong is een layer die op de verkeerde plaats staat ... hoop ik
Ik zou proberen de deelneemster wat meer naar voren te brengen. Ten slotte is het om haar toch te doen. Nu gebruik je de foto met haar door de opacity wat minder te zetten. Beter is haar te extraheren en haar ten volle er in te zetten.
Verder lijkt het me best wel leuk. Fijn dat je dat voor haar wil doen.
Ik zou persoonlijk de teksten wat anders plaatsen, maar dat is allicht smaak.
ik zou haar ook naar de voorgrond brengen en haar meer doen schitteren
langs links naast haar arm en boven haar hoofd zie ik keiharde lijnen (rand van de foto?) die zou ik zeker wegwerken door fond en een stukje van haar hoofd bij te creëeren
De horizontale lijn naatst de foto niet "durven" aanpassen, heb het geprobeerd, maar iets te weinig kennis om dit te verwezelijken, na aanpassing was het slechter
Ook "esther" niet naar de voorgrond gebracht, maakte van de affiche naar mijn mening geen geheel meer, maar is natuurlijk persoonlijk
zal de foto wijzigen.
De opening tussen de "dijen" vind ik persoonlijk ook niet storend ( staan ten slotte in een houding met de benen een beetje open), en is weer een beetje te moeilijk voor mij om dit aan te passen, zal nog zien en eens terug proberen.
Probleem is als ik die aanpassingen doe, ( rechte lijn en tussen de "dijen",het op groot formaat ( wordt normaal 70x50 cm poster) de aanpasigen meer zichtbaar ga maken ( bij mijn kunde toch).
Heb de vergroting gemaakt op mijn pc, en als ik dan naar die plaatsen ga zie ik daar toch deze aanpassingen.
maar deze vergroting kan ik hier op forum niet tonen
Werk je met een programma uit het adobe pakket? (photoshop / illustrator / indesign)
Dan kan je even hetvolgende uitproberen,
nu zie je heel duidelijk waar de rand van de foto is, probeer es om je laag waar de foto in zit op layermode lighten te zetten. Zo zal je foto veel mooier in de achtergrond vloeien. De rand die je nu hebt ziet er gewoon storend uit.
Je kan ook bovenaan de foto zorgen dat deze wat beter overvloeit naar het zwart. Dit oogt ook een stuk mooier
Verder zou ik ook nog een aantal zaken beter alligneren:
- de voorkant van de "s" van "stem" alligneren met de "E" van Eurosong
- de "e" van "Eshther" alligneren met de de achterkant van de m van "stem"
- de link www.esther-sels.be alligneren tussen de "e" van eurosong en "r" van "esther"
Zo bekom je wat meer "rust" en samenhang in je tekst.
De lijn tussen hoofd en eurosong, is iets minder gelukt, daar het hoofd op gedeelte van de laag-foto, te dicht bij de rand staat ( crop van mij te kort genomen)
De horizontale lijn naatst de foto niet "durven" aanpassen, heb het geprobeerd, maar iets te weinig kennis om dit te verwezelijken, na aanpassing was het slechter
als je er niets mee inzit wil ik je best wel even helpen met een aantal correcties die naar mijn inzien de affiche ten goede zullen komen
ik sta volledig achter het zangtalent van Esther dus doe ik dit graag
ik zou geen stukken van de originele foto weghalen om die rand te verwijderen maar net fond bij creëeren
heb je een psd? kan je me die sturen op frestrobbe@yahoo.com of via yousendit als hij groter dan 10mb is?
moest je het hebben mag je de losse onderdelen ook sturen
Comment