Weet iemand toevallig hoe je de reflecties uit een kerstbal kan halen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reflectie Kerstbal
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Reflectie Kerstbal
Misschien een matte kerstbal kopen ipv een spiegelende? Groeten Kristof.Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
-
...of door hem zelf te maken.
Ik ben vertrokken van de kleine foto (insert), die mat was.
Wat cirkels binnenin toevoegen, inspuiten, wat weggommen, en 30 min later heb je er een.
Weet natuurlijk niet of het er zo een is die je zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtWat cirkels binnenin toevoegen, inspuiten, wat weggommen, en 30 min later heb je er een.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtDe vraag was hoe je reflecties weghaalt, niet hoe je ze toevoegt.
Wedden?
Comment
-
Grapjassen!
Maar toch bedankt voor de reacties
Hoe kan je die cirkels toevoegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht...of door hem zelf te maken.Fuji Q1
Comment
-
-
Ik bedoel als je een spiegelende trekt en je ziet alles in de kerstbal, is dat weg te werken?
Killerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door killerke101 Bekijk berichtIk bedoel als je een spiegelende trekt en je ziet alles in de kerstbal, is dat weg te werken?
Killerke
Normaal moet je, als je toch een blinkende waarin je niets mag herkennen wil, de reflecties vereenvoudigen. De vormen mét hun inhoud vereenvoudigen.
zie: http://www.pbase.com/mvc/image/81164067
Maar als je het strict doortrekt, krijg je iets als de kerstbal hierboven.
Comment
-
Zoals hierboven reeds aangehaald, opname maken in lichttent.
polarisatie filter kan in vele gevallen ook een hulpmiddel zijn of dergelijke reflecties te vermijden.
In PS zou ik poging wagen op gedupliceerde laag met kloon stamp en dan experimenteren met blending modes van de lagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk berichtZoals hierboven reeds aangehaald, opname maken in lichttent.Fuji FinePix S100fs
Comment
Comment