Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alleen lezen???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alleen lezen???

Ik heb in Ecuador bijna 10 000 foto's genomen. Ik ben nu eindelijk aan het bewerken. DIe foto's zijn in Ecuador op DVD gezet en nu zet ik die per DVD terug op mijn pc. Als ik de foto's wil bewerken, moet ik die opslaan onder een andere naam, omdat die geschreven staan onder "alleen lezen". Ik heb in verkenner dat alleen lezen al weggedaan, toch kan ik de foto's niet gewoon onder dezelfde naam opslaan.
    Kan iemand mij helpen?

Re: Alleen lezen???

Ondertussen heb ik het op een niet katholieke en ook niet orthodoxe manier gedaan gekregen.
    Ik heb heel het mapje nog eens gecopieerd en de map een andere naam gegeven. En nu lukt het wel.

Comment

Laat ons dan maar snel meekijken naar Ecuador

Comment

Och Lut, een gewoon keuken en tuin album kan je al op het net vinden hoor, maar ik ben niet zo bezig met foto's zoals vroeger, doe het nog altijd even graag, maar je ziet me niet zoveel meer op BD.
        mijn album kan je vinden op http://ana-carmen.fotopic.net
        Ik heb er al drie weken opstaan, nu nog vier weken te gaan
        Maar eerst wil ik de papieren versie maken en daarna doe ik verder met de internetversie.
        mijn zoon ginder heeft er al dikwijls achter gevraagd hoor, maar ja, school is terug bezig hé?

Comment

Working...
        X