Ik heb deze week een account aangemaakt op photobox.ie waar iedereen wild van blijkt te zijn. Ik heb bij Marc en Ciel en profiel gedownload en enkele foto's in een voorlopig web album staan, klaar om afdrukken te bestellen. Ik heb ze echter nog niet bestelt gezien ze er in mijn browser (safarie en firefox) ronduit slecht uit zien, er zit een paarse schijn over heen.
Originele RAW's zijn bewerkt, saturatie er uit gehaald om helemaal op het einde het profiel toe te passen. Ziet er allemaal perfect uit op mijn computer, recente iMac waarop ik mijn standaard beldschermprofiel gebruik, maar in de browser zien ze na de upload er dus ronduit slecht uit, gaan mijn afdrukken goed zijn of niet? Kan iemand helpen?
Originele RAW's zijn bewerkt, saturatie er uit gehaald om helemaal op het einde het profiel toe te passen. Ziet er allemaal perfect uit op mijn computer, recente iMac waarop ik mijn standaard beldschermprofiel gebruik, maar in de browser zien ze na de upload er dus ronduit slecht uit, gaan mijn afdrukken goed zijn of niet? Kan iemand helpen?
Comment