Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotos die kromtrekken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotos die kromtrekken

    Hoi beste,

    Ik weet niet of ik die op de juist plaats van de forum plaats maar heb eens een vraagje of foto's.
    Wanneer ik foto's laat maken (grote) bij een fotograaf dan kan je kiezen of je ze zo neemt of geplastificieerd. Nu als je het gewoon neemt dan zie je na enige tijd in de kader dat de foto kromtrekt (golven).

    Nu weet er iemand waar je zulke platen kunt aankopen om zelf mijn digitale foto te laten plastificieren ???


    Alvast vriendelijk Dank

    Dave

  • #2
    Re: Fotos die kromtrekken

    Ik laat ze niet plastificeren, maar ze worden op een dun laag foam geplakt en dit is duurder als het afdrukken, maar wel mooi en degelijk. Ik begin er niet zelf aan, want de reden dat het zo duur is, is omdat het nogal eens fout gaat(stofje er onder ens). Je kan dit ook zo ophangen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Fotos die kromtrekken

      waarschijnlijk hangen die opnames in een vochtige ruimte (zoals vb slaapkamer) of een ruimte met "grote" temperatuurverschillen. (chaufage aan/uit)
      oplossing ze op een vast kader opkleven zelf of bij een zaak die schilderijen/foto's inkadert
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment

      Working...
      X