Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stofvlekjes wegwerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Stofvlekjes wegwerken

    Die knoppen staan in ACR boven de fillmstrip linksboven voor uw linkerneusvleugel wanneer je meer dan één RAW tegelijk hebt geopend daarin.

    Synchronise was trouwens met een z. Het wort tijt dad Leonidas Engels leerd om mij te verbeteren

    Comment


    • #17
      Re: Stofvlekjes wegwerken

      Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
      Die knoppen staan in ACR boven de fillmstrip linksboven voor uw linkerneusvleugel wanneer je meer dan één RAW tegelijk hebt geopend daarin.

      Synchronise was trouwens met een z. Het wort tijt dad Leonidas Engels leerd om mij te verbeteren
      OK, alweer bedankt hé, ik probeer het vanavond.
      Ik durf het bijna niet zeggen, maar niet al mijn foto's zijn in RAW .
      Ongeveer de helft heb ik in RAW, ongeveer de helft in Jpeg.
      Kan je deze werkwijze enkel gebruiken in RAW of kan ik het ook in jpeg?

      mvg,
      Jre
      Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

      Comment


      • #18
        Re: Stofvlekjes wegwerken

        Joepie !!!! Hoeraaa !!!!!
        Het is dus gelukt hé. (ook met Jpegs !)

        MaGuy verschrikkelijk bedankt voor de hulp !!
        Super !!

        Jürgen
        Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

        Comment


        • #19
          Re: Stofvlekjes wegwerken

          Aha, dat werkt dus echt?
          Bedankt om het te laten weten

          En heb je nog veel foto's apart moeten finetunen of in reeksen bewerkt, of lukte dat proces bevredigend op bijna alles tegelijk?

          Comment


          • #20
            Re: Stofvlekjes wegwerken

            Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
            Aha, dat werkt dus echt?
            Bedankt om het te laten weten

            En heb je nog veel foto's apart moeten finetunen of in reeksen bewerkt, of lukte dat proces bevredigend op bijna alles tegelijk?
            Ik heb nog maar enkel eens geprobeerd of ik het wel kon, dus ik heb maar 3 foto's geselecteerd (redelijk gelijkaardig, allemaal blauwe lucht bovenaan) en dan 1-tje gefixed, -> Synchronize & het resultaat op de 2 andere zag er ook goed uit.
            Ik denk dat de hele reeks voor dit weekend zal worden, als je geïnteresseerd bent wil ik je wel op de hoogte houden.
            En wie weet als ze proper zijn post ik er wel eentje
            (als ik over mijn vrees heen geraak, want vergeleken met wat hier soms wordt getoond ben ik een ferme prutser)

            greetz,
            Jürgen
            Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

            Comment

            Working...
            X