Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VET Probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• VET Probleem

Wie o wie kan mij in eenvoudige taal uit leggen hoe je dit maakt in PS? Ik gebruik PS cs2 nederlandse versie...
    Ik zou heel graag willen weten hoe en wat.....

Edit mod JLP: Foto achter deze link gezet, want op BD mag alleen eigen werk getoond worden.

Alvast Super bedankt voor degene die mij iets meer wegwijs kunnen maken...

oeps.ik weet niet of die foto er zo in mag...is nl niet mijn eigen foto...
    Last edited by JLP; 8 september 2007, 18:54.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Re: VET Probleem

Als je nog eenvoudige taal nodighebt, waarom doorloop je dan eerst eens niet alle tuts op Worth1000? Het kan best zijn dat je achteraf nog maar één vraag moet stellen ("waarom ben ik hiermee begonnen??" )

De kikker is oranje gekleurd, in twee gesneden en er is iets tussengeplakt, da's al
    Denk zelfs dat alleen het stukje kikkerhuid van voor naast de appelsien van textuur is aangepast aan de appelsien, zodat het lijkt of de kikker appelsienhuid heeft.

Zoek grote foto's voor een vergelijkbare stunt en begin eraan. Je ziet dan wel welke problemen er opduiken die je eerst tegoei moet aanleren.
    Last edited by maGuy; 8 september 2007, 15:45.

Comment

Inderdaad,

zulke dingen kan je niet uitleggen. Hiervoor is enige ervaring noodzakelijk in photoshop. Logisch nadenken in stappen is daar een grote eigenschap van. Hoe te beginnen, in lagen denken, extraheren enz.... Dus: vele jaren ervaring met Photoshop en je kunt zulke dingen maken... Dit maak je niet zo maar van de ene dag op de andere, als je begrijp wat ik bedoel. Ik wil je niet teleurstellen, maar menig grafisch ontwerper op dit forum begrijpt wat ik bedoel;... (vandaag ook Maguy zijn antwoord....)

Tim W.
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Een oplossing voor een beetje een gelijkaardig probleem:

Crowdsourced logo, freelance graphic and web design at DesignCrowd. 1,136,301 freelance designers compete to create amazing designs for your business. Start Today!

Op de worth1000 site staan verschillende tutorials. Voor diegene die er niet opstaan, zijn er twee boeken te koop.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Working...
        X