Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlekken wegwerken op muur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vlekken wegwerken op muur

Truckdiver is toch gered met de vorige technische opmerkingen;
    Hij vraagt zich waarschijnlijk af waar hij nu is terecht gekomen.
    Het zit hier nogal diep he.
    Terloops: zou het geen truckdriver moeten zijn?
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Terloops: zou het geen truckdriver moeten zijn?[/QUOTE]
      moet toch truckdiver zijn,ik ben vrachtwagenchauffeur en een hobby van mij is duiken enzo ben ik op truckdiver terecht gekomen
      dit is wat ik vd foto gemaakt hebt met vanishing point

er kunnen nog wel fouten inzitten maar ben nog geen groot fotoshopper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
        er kunnen nog wel fouten inzitten maar ben nog geen groot fotoshopper
        Nou, met deze resolutie ziet het er in elk geval heel goed uit. Ben nog steeds benieuwd hoe je dan te werk bent gegaan. Steeds opnieuw eenzelfde schoon stuk gebruikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
          Terloops: zou het geen truckdriver moeten zijn?
          moet toch truckdiver zijn,ik ben vrachtwagenchauffeur en een hobby van mij is duiken enzo ben ik op truckdiver terecht gekomen
          dit is wat ik vd foto gemaakt hebt met vanishing point

er kunnen nog wel fouten inzitten maar ben nog geen groot fotoshopper[/QUOTE]

...zolang je maar geen 'duik' maakt met uw 'vrachtwagen', want dan zou je pas een échte 'truckdiver' zijn!

Wat uw bewerking betreft: ziet er ok uit, als je niet op het repetitieve herhaalpatroon van het klonen let.

Ik heb er niet opgelet, en op het kleine formaat die je gepost hebt, kan ik het niet zien, maar sluiten de bakstenen mooi aan elkaar? Perspectivisch zal het wel kloppen, maar zit er niet af en toe een 'halve' steen tussen, daar waar het een 'volledige' zou moeten zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
            Wat uw bewerking betreft: ziet er ok uit, als je niet op het repetitieve herhaalpatroon van het klonen let.

Ik heb er niet opgelet, en op het kleine formaat die je gepost hebt, kan ik het niet zien, maar sluiten de bakstenen mooi aan elkaar? Perspectivisch zal het wel kloppen, maar zit er niet af en toe een 'halve' steen tussen, daar waar het een 'volledige' zou moeten zijn?
            Inderdaad, dat was ook mijn bedenking...

Comment

is niet op een groot formaat gemaakt,heb de bewerkte foto snel op een site gezet http://web.mac.com/floeri/iWeb/Site/Bibliotheek.html
              de foto gaat gebruikt worden met nog kleinere afmetingen in een regionaal reclameblad waar eventuele oneffenheden niet te zien zullen zijn
              ben inderdaad vanaf 1 punt beginnen werken,maar nadat je de eerste stukken hebt gedaan krijg je grotere vlakken die je kan gebruiken om te clonen
              als je de clonestempel hebt geselecteerd in vanishing point heb je in de balk "heal" op off zetten enzo wordt telkens vanaf het zelfde punt vertrokken om te clonen
              Last edited by truckdiver; 11 september 2007, 21:16.

Comment

@ maniac: welke waarden gebruik je dan gemiddeld voor je high pass filter?
                Zeer interessante methode trouwens.
                SITE: http://www.xraypictures.be
                FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

@Truckdiver: bedankt, is duidelijk nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
                    @ maniac: welke waarden gebruik je dan gemiddeld voor je high pass filter?
                    Zeer interessante methode trouwens.
                    Is moeilijk te zeggen, aangezien het afhangt van foto tot foto, én van de resolutie van uw foto.
                    Ik dacht dat de waarde hier rond de 1 lag;

Comment

Working...
                    X