Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d200 en photoshop cs2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon d200 en photoshop cs2

Twee weken geleden een D200 gekocht en geconfronteerd met het feit dat Adobe Bridge enkel icoontjes toont.

Nadien camera raw 3.3 en 4.1 gedownload, maar tevergeefs. Ik vermoed dat ze niet compatibel zijn met cs2.

Photoshop opent wel de bestanden, maar ik kan alleen de witbalans corrigeren. Dus 3 keer niets tegenover wat het moet zijn.

Wie reikt me de oplossing aan?

Groetjes en dank.

Re: nikon d200 en photoshop cs2

Heb ondertussen de oplossing gevonden op de site van Adobe: DNG converter gebruiken samen met camera raw 4.1.

Goed hé.

Comment

Dit kan niet dat het niet compatibel is... Een vriend van me heeft D200 en daar werkt het dus;... Heb je je foto's op je harde schijf staan of nog op je kaart? (heb ook al voorgehad dat ik de foto's direkt op de kaart wilde bekijken en dat gaf problemen).

Voila;... ff zoeken en de oplossing is nabij.

Tim W.
      Last edited by mendel; 4 september 2007, 20:59. Reden: opgelost
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baguetje Bekijk bericht
        Heb ondertussen de oplossing gevonden op de site van Adobe: DNG converter gebruiken samen met camera raw 4.1.

Goed hé.
        Dat is volgens mij niet de oplossing. Zoals mendel zegt kan het niet dat CS2 met CR niet compatibel is met de NEF van een D200.

Comment

Vond dit bericht op de site van dsrl.nl:

Adobe benadrukt dat Camera RAW 4.0 niet compatibel is met Adobe Photoshop CS2 of eerdere versies van dit programma en Photoshop Elements versies eerder dan versie 5.0 voor Windows en 4.0 voor de Mac.
          Guy
          www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
            Vond dit bericht op de site van dsrl.nl:

Adobe benadrukt dat Camera RAW 4.0 niet compatibel is met Adobe Photoshop CS2 of eerdere versies van dit programma en Photoshop Elements versies eerder dan versie 5.0 voor Windows en 4.0 voor de Mac.
            Guy
            Voor CS2 en de D200 moet je Camera Raw 3.3 hebben.

Comment

Working...
            X