Ik heb bv 2 lagen: een transparante achtergrond en (bv) een foto. Als ik de lagen samen voeg, krijg ik steeds een witte achtergrond. Is het mogelijk om de achtergrond transparant te houden?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Transparante achtergrond opslaan
Collapse
X
-
-
Re: Transparante achtergrond opslaan
Als je dan wit krijgt, betekent dat de foto zelf voor een deel transparant is (anders zou je gewoon de foto krijgen).
Je hebt die transparante background niet nodig.
uw oplossing: achtergrond laag verwijderen ipv lagen samenvoegen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk berichtAls ik de lagen samen voeg, krijg ik steeds een witte achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk berichtAls je dan wit krijgt, betekent dat de foto zelf voor een deel transparant is (anders zou je gewoon de foto krijgen).
Je hebt die transparante background niet nodig.
uw oplossing: achtergrond laag verwijderen ipv lagen samenvoegen.
De foto is zeker niet transparant. Het betrefd een transparante achtergrond met daarop een wat bewerkte foto. Zal straks eens proberen met de achtergrond te verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevin Bekijk berichtWil je de foto in jpeg opslaan? dit formaat ondersteunt geen transparantie.
Comment
-
-
Als die foto bv voor een site moet dienen, kun je dan die transparante laag niet vervangen door de achtergrondkleur van die site ?
Als je uw foto dan online zet is het alsof hij transparant is.
Je kan perfect in photoshop webkleuren ingeven om zo juist de zelfde kleur te bekomenMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtAls die foto bv voor een site moet dienen, kun je dan die transparante laag niet vervangen door de achtergrondkleur van die site ?
Als je uw foto dan online zet is het alsof hij transparant is.
Je kan perfect in photoshop webkleuren ingeven om zo juist de zelfde kleur te bekomen
Ik stelde de vraag voor iemand die het wou weten van mij maar ik kon niet direct een antwoord geven. Waarvoor wie bewerking moet dienen, 'k zou het niet weten.
Comment
Comment