Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fisheye-achtige creaties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fisheye-achtige creaties

tijdje geleden zag ik hier op het forum leuke fisheye achtige creaties, dus bewerkingen waar de sherize filter van PS toegepast werd,tevens werd de bewerking ook beschreven.
    Enig idee van wie het was? alvast bedankt, Kati
    Last edited by Katalin; 7 augustus 2007, 20:33. Reden: het werd niet goed begrepen

Re: fisheye creaties

Gday,

Ik weet niet hoe je het in het nederlands schrijft, omdat ik werk met de engelse uitvoering van Ps Cs.
    Je dupliceerd (ctrl J) de afb, dan, Edit/Transform/Wrap, dan komt er een raster/grid over je afb te liggen, daar kun je aan gaan trekken tot je het juiste effect hebt, maar je kunt ook boven in de optiebalk, daar waar Custom staat, selecteer je de optie Fisheye(staat bijna onderaan de lijst).

Vr Gr Henry
    Last edited by henry leusink; 7 augustus 2007, 15:14. Reden: verkeerd geschreven

Comment

Re: fisheye-achtige creaties

Toevallig niet dergelijke 'creatie's'?

Niet echt bruikbaar als foto, maar gewoon een grappig experimentje. Je kan deze "bubble" pano in een viewer bekijken via deze link (http://www.birdseye.be/panoramas/bubble_ostend1). Voor mensen met hoogtevrees... niet in full screen modus kijken ;) (als je niets ziet kan het zijn dat er geen Java op je PC is

Comment

Ja zoiets was het, maar die persoon had meer voorbeelden en met uitleg hoe je zo een creatie met Photoshop kan bekomen en als ik me niet vergis was met de filter Spherize,maar ook nog andere aanpassingen kwamen aan boord.
        Toen heb ik zelf ook een foto op de beschreven manier bewerkt, de tutoriaal ben ik nu kwijt maar de foto heb ik nog.

Comment

Je bedoelt misschien 'Create your own world/planet'? Check hier even.

Comment

Stereographic projection of equirectangular panorama. zo noemt het maar dan niet in photoshop aan elkaar geplakt maar een panorama trekken van 360° horizontaal en 180°verticaal of zoiets en die dan samenvoegen met ptassembler. Het is vree ingewikkeld maar deze kerel heeft het onder de knie
            allrightsreserved, stereographic, nodalninja, weekendamerica, copyrightjoshsommers2007

Comment

Working...
            X