Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hoi ben hier nieuw. nu ik ben al enkel lange tijd op zoek naar hoe ik die glanslaag op mn fotos kan krijgen ;het lijkt alsof je je foto op een glossy tft scherm zou bekijken dit word meestal gebruikt bij model shoots ik gebruik ps cs2 iemand een idee ..of moet dat met een ander programma ,?
Misschien eens verduidelijken wat je juist bedoelt;
Als je spreekt van een 'glanslaag over foto', dan denk ik onmiddellijk aan een blinkende foto, dus één waarover je een pot blinkende vernis uit zou gekieperd hebben.
Maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt. Bedoel je dan dat de huid van het model glimt? Kan je geen voorbeeld posten of een link er naartoe?
ja idd alsof je er een pot vernis over uitkapt is dat met een speciaale laag of zo ? ik wil een mooie glanzende foto bv; hij moet glanzend zijn ook op een mat tft scherm van bv oudere laptops en het bestaat echt aleen weet ik niet meer waar ik die fotos gelaten heb dus kan ik geen vb posten
Comment