Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe in ProShow Gold ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe in ProShow Gold ?

    Hallo,

    Mede door jullie enthousiasme kocht ik ProShowGold.

    Maar heb nog een paar elementaire vraagskes daarover:
    * hoe bereid ik mijn foto's, via Photoshop CS, het best voor om ze in PSG te integreren / afbeeldingsgrootte & resolutie instellingen ?
    * hoe maak je nu met PSG een mooie muzikale slideshow voor pc en tv als de foto's een verschillende afmeting hebben / horizontaal & vertikaal & vierkant ?
    Die maakte ik immers eerder zo voor een webalbum


    VEEL DANK VOOR HULP !!!!

  • #2
    Re: hoe in ProShow Gold ?

    Hallo, ik maak mijn presentatie's steeds voor beamer en maak mijn beelden dan op de resolutie van de beamer, groter is niet nodig. Meestal is dit 1024 X 768 pixels, je zal zien als je met een DSLR werkt dat je dan bij 1024 aan de langste zijde niet aan 768 pixels komt aan de korste zijde, aan U de keuze om het zo te laten, of je beelden een beetje te croppen om op de 4-3 verhouding te blijven.

    Nu een goede slideshow heeft eigelijk geen beelden in portret oriëntatie omdat het gewoon storend is om te wisselen van lanschaps naar portret orëntatie, om dit te omzeilen kan je werken met een zwart beeld in Photoshop afmeting 1024X768 en daarop per twee je portretten plaatsen.
    Heb je der meer om te laten zien dan koos ik voor het beurtelings wisselen eerts het linkse en dan het rechtse portret. Dit moet je ook voorbereiden in Photoshop en zo de slide's maken en samenstellen. Deze werkwijze kan je ook gebruiken voor vierkante beelden.

    Het is eigelijk zoals een lay-out samenstellen voor een boek, dat draai je normaal ook niet als je het bekijkt of leest, net zomin al je TV die blijft ook staan, daarom is het aan de maker de portet beelden in dit frame in te passen.

    Ik hoop je van een beetje van dienst te zijn met deze info!

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: hoe in ProShow Gold ?

      mamie

      Hier http://www.proshowenthusiasts.com/in...3ef728e96c6999 zal je wel je gading vinden. Een schat aan informatie voor Proshow.

      suc6
      Rizze

      Comment

      Working...
      X